Calendar icon
Application period:
25/01/2023 00:00:00 - 23/05/2023 23:59:59
Applications closed
Alarm icon
Duration: 410 ώρες, 9 μήνες
Time icon
Lectures start: Will be announced soon
Currency icon
Cost: 230€
Desctop icon
Teaching mode:
Distance learning
Currency icon
Type of certificate granted:
Certificate of Specialized Training
Programme banner

Short description:

  • Πτυχιούχους ΑΕΙ (Πανεπιστήμια και ΤΕΙ) και σε πτυχιούχους άλλων ανωτέρων και ανωτάτων σχολών (Ενόπλων δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας)
  • Επαγγελματίες  και λοιποί εργαζόμενοι σε τομείς Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας, Κοινωνικής Πολιτικής, οι οποίοι  έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
  • Εργαζόμενοι σε δομές μεταναστών-προσφύγων, οι οποίοι  έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς την δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
  • Φοιτητές
  • Απόφοιτοι EΠΑ.Λ. ή Τ.Ε.Ε.ή Τ.Ε.Λ. ή Ενιαίου Πολυκλαδικού Λυκείου ή «Τάξης μαθητείας» ΕΠΑ.Λ. (π.χ. Βοηθός Νοσηλευτή, Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων, Βοηθός Φυσικοθεραπευτή κ.λ.π)
  • Σπουδαστές ή Απόφοιτοι I.E.Κ. (π.χ. Βοηθός Νοσηλευτικής, Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων, Βοηθός Εργοθεραπείας κ.τ.λ.)

ECTS: 17

Evaluation method:
Με ενδιάμεσες αξιολογήσεις στο τέλος της κάθε ενότητας, Τελική γραπτή εξέταση λήξη του προγράμματος

Scientific director:
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ (γνωστικό αντικείμενο: Κλινική Νοσηλευτική-Φροντίδα Ασθενών Με Νευρολογικά Νοσήματα )

Academic director:
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ

Basic subject:
Health Sciences

Subject subcategories:
Technologies & Healthcare and Welfare

Απαιτούμενα τυπικά προσόντα και όροι συμμετοχής

•             Πρόσβαση στο διαδίκτυο

•             Καλή γνώση χρήσης Ηλεκτρονικού Υπολογιστή

•             Η γνώση  τουλάχιστον μιας ξένης γλώσσας συνεκτιμάται

Στοιχεία επικοινωνίας

Θεοφανίδης Δημήτριος 6945227796

Διδάσκοντες

  • ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ,ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΔΙΠΑΕ
  • ΜΗΝΑΣΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΕΙΑ,ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΠΑΕ
  • ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ, ΕΠΙΚΟΥΡΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
  • ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
  • ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ ΠΑΡΑΛΙΚΑΣ, ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
  • ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΦΟΥΝΤΟΥΚΗ, ΛΕΚΤΟΡΑΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΔΙΠΑΕ

     

 

Διδακτικές ενότητες και διάρκεια αυτών

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1. Εισαγωγή στη Διαπολιτισμική φροντίδα υγείας.  65 Ώρες

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2. Θεωρία και μοντέλα για την πολιτισμική επάρκεια στη φροντίδα υγείας  75 Ώρες

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 3. Πολιτισμικές ιδιαιτερότητες της σεξουαλικής ζωής, του πόνου,  του καρκίνου, της φροντίδας ηλικιωμένων, του θανάτου και του πένθους, και των θρησκευτικών πεποιθήσεων. 90 Ώρες

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 4.  Διαπολιτισμική φροντίδα παιδιού =20 ώρες

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5. Διαπολιτισμική φροντίδα ψυχικής υγείας  40 Ώρες

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 6. Διαπολιτισμικές πτυχές της  φροντίδας υγείας  στην κοινότητα  40 Ώρες

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 7. Ποιότητα της διαπολιτισμικής φροντίδας υγείας 20 Ώρες

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 8. Υγιεινή και ασφάλεια των εργαζομένων σε διαπολιτισμικές δομές  (μεταναστών – προσφύγων) 40 Ώρες

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 9. Προαγωγή της διαπολιτισμικής φροντίδας σε παγκόσμιες και μαζικές καταστροφές,  διαχείριση κρίσεων σε διεπιστημονική διαπολιτισμική ομάδα 20 Ώρες

Αναλυτική παρουσίαση διδακτικών ενοτήτων

Τίτλος Διδακτικής ΕνότηταςΣκοπός Διδακτικής ΕνότηταςΣτόχοι Διδακτικής ΕνότηταςΏρες Διδακτικής Ενότητας
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1. Εισαγωγή στη Διαπολιτισμική φροντίδα υγείας.  

Εισαγωγή στη Διαπολιτισμική φροντίδα υγείας.

Ο ρόλος του επαγγελματία  υγείας (καθήκοντα και υποχρεώσεις) απέναντι σε ανθρώπους από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα

Η αναγνώριση του αντικειμένου διαπολιτισμικής φροντίδας

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

- Προσδιορίζουν το περιεχόμενο και τους στόχους του επιμορφωτικού προγράμματος

- Αντιλαμβάνονται τα αναμενόμενα αποτελέσματα και τη σκοπιμότητα του επιμορφωτικού προγράμματος

10 ώρες ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

 

Πολιτισμός,

Κουλτούρα, πολιτισμική ταυτότητα, έθνος, φυλή

στερεότυπα,

ρατσισμός, περιθωριοποίηση

Η αναγνώριση και κατανόηση  των εννοιών

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

 Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
-Προσδιορίζουν τις έννοιες
-Αντιλαμβάνονται την έκφρασή τους στην ελληνική πραγματικότητα

10 ώρες ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

 

Ιστορική θεώρηση της υγείας και της ασθένειας σε διάφορους πολιτισμούς

Η αναγνώριση:

-των πεποιθήσεων για την υγεία και την ασθένεια σε ένα κοινωνικό και πολιτισμό πλαίσιο

 

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

 -Προσδιορίζουν  έξεις (habitus), αντιλήψεις και απόψεις για την υγεία και την ασθένεια πληθυσμών με διαφορετικό πολιτισμό.

-Περιγράφουν τα ποικίλα ιατρικά συστήματα στο πλαίσιο του ιατρικού πλουραλισμού

 

10 ώρες ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

 

Μετανάστες πρόσφυγες και ανθρώπινα δικαιώματα

Αναγνώριση:

-των ορισμών και αιτιών της μετανάστευσης και της προσφυγικής ιδιότητας

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
-Γνωρίζουν τους παράγοντες που επηρεάζουν την υγεία των μεταναστών και 
προσφύγων
-Ενθαρρύνουν την ενεργό συμμετοχή των μεταναστών και προσφύγων στην 
αναζήτηση φροντίδας υγείας.

10 ώρες

ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

 

Πρακτικές διαχείρισης της ετερότητας.

 Αναγνώριση   και  κριτική αξιολόγηση του τρόπου με τον οποίο οι κοινωνίες, οι ομάδες και

τα άτομα, τόσο σε επίπεδο θεσμών όσο και σε επίπεδο πρακτικών, αντιμετωπίζουν τη διαφορετικότητα.

 

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

 -Να συνειδητοποιούν βαθύτερα τους τρόπους με τους οποίους οι θεσμοί, οι ομάδες και τα άτομα αντιμετωπίζουν τη διαφορετικότητα.

-Να κατανοούν και να προσεγγίζουν  κριτικά επιλογές όπως ο διαχωρισμός, ο αποκλεισμός, η αφομοίωση, η ενσωμάτωση, το πολυπολιτισμικό μοντέλο, οι αντιρατσιστικές προσεγγίσεις, η διαπολιτισμική επικοινωνία, η αξιοποίηση της διαφορετικότητας ως παράγοντα εμπλουτισμού των κοινωνιών.

-Να υποστηρίζουν πρακτικές διαχείρισης της διαφορετικότητας συμβατές με τις έννοιες του δικαιώματος του αυτοπροσδιορισμού και της διασφάλισης της ισότιμης αλληλεπίδρασης.

9 ώρες

ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

 

Διαπολιτισμική επικοινωνία και συμβουλευτική

Αναγνώριση:

-των ορισμών και της επικοινωνίας ανάλογα του πολιτισμού προέλευσης και της ανάπτυξης συμβουλευτικών δεξιοτήτων

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
-Γνωρίζουν τις διαφορές και τις ομοιότητες στα πλαίσια της επικοινωνίας η οποία επηρεάζεται από τα πολιτισμικά δυναμικά

-Να αναπτύξουν δεξιότητες ιαπολιτισμικής συμβουλευτικής

15 ώρες

ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

 

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2. Θεωρία και μοντέλα για την πολιτισμική επάρκεια στη φροντίδα υγείας 
Θεωρία για την Πολιτισμική Ποικιλομορφία και Καθολικότητα της Φροντίδας της Madeleine LeiningerΗ κατανόηση και χρήση της θεωρίας για την ανάπτυξη πολιτισμικά ευαίσθητης φροντίδας Υγείας

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

-Οργανώνουν ένα πλάνο φροντίδας υγείας βασισμένο στις αρχές της θεωρίας

 

25 ώρες ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ

 

Μοντέλο για την πολιτισμική επάρκεια PPT (Papadopoylos, Tilki, Taylor)Η κατανόηση και χρήση  του μοντέλου για την ανάπτυξη πολιτισμικά επαρκούς  φροντίδας Υγείας

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

- Γνωρίζουν τη χρήση  του μοντέλου για την ανάπτυξη πολιτισμικά επαρκούς  φροντίδας Υγείας

-Οργανώνουν ένα πλάνο φροντίδας υγείας βασισμένο στις αρχές του μοντέλου

 25 ώρες

ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ

Μοντέλο της Διαπολιτισμικής αξιολόγησης (Τranscultural Assessment Model) Joyce N. Giger &Ruth DavidhizarΗ κατανόηση και χρήση  του μοντέλου για την ανάπτυξη πολιτισμικά επαρκούς  φροντίδας Υγείας

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

- Γνωρίζουν τη   χρήση  του μοντέλου για την ανάπτυξη πολιτισμικά επαρκούς  φροντίδας Υγείας

-Οργανώνουν ένα πλάνο φροντίδας υγείας βασισμένο στις αρχές του μοντέλου

25 ώρες

ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ

 

 

 

 

 

 

 

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 3. Πολιτισμικές ιδιαιτερότητες της σεξουαλικής ζωής, του πόνου,  του καρκίνου, της φροντίδας ηλικιωμένων, του θανάτου και του πένθους, και των θρησκευτικών πεποιθήσεων.
Κοινωνικό φύλο, σεξουαλική και αναπαραγωγική υγεία. Πολιτισμικές ιδιαιτερότητες της σεξουαλικής ζωήςΗ αναγνώριση παρακολούθηση προβλημάτων που προκύπτουν από τις  ιδιαιτερότητες της σεξουαλικής και αναπαραγωγικής ζωής

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

-Γνωρίζουν την διάσταση του κοινωνικού φύλλου στη σεξουαλική και αναπαραγωγική υγεία καθώς και τις πολιτισμικές ιδιαιτερότητες της σεξουαλικής ζωής

 - Αναπτύσσουν και να εφαρμόζουν μέτρα προφύλαξης, ελέγχου που προκύπτουν από  τις πολιτισμικές ιδιαιτερότητες της σεξουαλικής ζωής

20 ώρες

ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

 

Η κουλτούρα του πόνου και του υποφέρειν σε διαφορετικούς πολιτισμούςΑναγνώριση και προσδιορισμός των εννοιών του πόνου

 Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

-Γνωρίζουν τις παρεμβάσεις φροντίδας υγείας  με πολιτισμική ευαισθησία στην καθημερινή πρακτική

15 ώρες ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

 

Φροντίδα ηλικιωμένων σε διαφορετικούς πολιτισμούςΗ αναγνώριση παρακολούθηση προβλημάτων που προκύπτουν από τη  ιδιαιτερότητες της φροντίδας σε ηλικιωμένους

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

-Γνωρίζουν τις παρεμβάσεις φροντίδας υγείας  σε ηλικιωμένους με σεβασμό και πολιτισμική ευαισθησία στην καθημερινή πρακτική

15 ώρες

ΠΑΡΑΛΙΚΑΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ

 

Διαπολιτισμική  φροντίδα στο πένθος και τον θάνατοΠροσδιορισμός της έννοιας του θανάτου και πως αντιμετωπίζεται σε διαφορετικούς πολιτισμούς

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

-Να γνωρίζουν τις διαφορετικές πρακτικές που σχετίζονται με τον θάνατο, και τι είναι σημαντικό ή όχι, τα ήθη και έθιμα που πρέπει να γίνονται σεβαστά και τι μπορεί να αποφευχθεί ή να αντιμετωπιστεί χωρίς να δημιουργηθούν διαταραχές

15 ώρες

ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

Οι πολιτισμικές πεποιθήσεις για τον καρκίνο ως ασθένεια και ως έννοιαΠροσδιορισμός της έννοιας του καρκίνου και προαγωγή της πολιτισμικής επάρκειας

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

-Γνωρίζουν τους τρόπους με  τους οποίους ο καρκίνος ως ασθένεια επηρεάζει την παροχή φροντίδας υγείας

15 ώρες

ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ

 

Διαπολιτισμική φροντίδα και θρησκευτικές πεποιθήσεις Προσδιορισμός των θρησκευτικών πεποιθήσεων και πως επηρεάζουν στην παροχή φροντίδας

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

-Γνωρίζουν τη σημασία της σχέσης μεταξύ φροντίδας και πολιτισμικής  θρησκευτικής ταυτότητας

10 ώρες

ΦΟΥΝΤΟΥΚΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 4.  Διαπολιτισμική φροντίδα παιδιού =20 ώρες

 

Διαπολιτισμική φροντίδα παιδιού

 

 

Αναγνώριση των ιδιαιτεροτήτων στη νοσηρότητα και στην παρακολούθηση 
παιδιών από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
-Γνωρίζουν τη διαπολιτισμική ιατρική, νοσηλευτική κ.α. φροντίδα παιδιών 
από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα

 

20 ώρες ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ

 

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.

Διαπολιτισμική φροντίδα ψυχικής υγείας 

Διαπολιτισμική φροντίδα ψυχικής υγείας Αναγνώριση και αντιμετώπιση παραγόντων που ευθύνονται για την ψυχική υγεία και νόσο ανθρώπων από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

-Γνωρίζουν τους παράγοντες που ευθύνονται για τη διαταραχή της ψυχικής υγείας 

 

20 ώρες ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ

 

 

Ψυχολογική επιβάρυνση μεταναστών

αξιολόγηση τραύματος και μετατραυματικού στρες. Παρεμβάσεις για την αντιμετώπιση της ψυχολογικής επιβάρυνσης των μεταναστών

Αναγνώριση και αντιμετώπιση παραγόντων που ευθύνονται για το  μετατραυματικό στρες των μεταναστών

Προσδιορισμός των παρεμβάσεων

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

- Γνωρίζουν τους παράγοντες που ευθύνονται για τη διαταραχή της ψυχικής υγείας 

-Εφαρμόζουν παρεμβάσεις για την ψυχολογική υποστήριξη των μεταναστών

10 ώρες ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ
Δευτερογενές στρες φροντιστών/επαγγελματιών υγείας και μη που εργάζονται σε δομές μεταναστών. Υποστήριξη εθελοντών και επαγγελματιών υγείας σε δομές / κοινότητες μεταναστώνΑναγνώριση και αντιμετώπιση παραγόντων που ευθύνονται για το στρες των εργαζομένων στις δομές

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

-Εφαρμόζουν παρεμβάσεις για την ψυχολογική υποστήριξη των εργαζομένων στις δομές φιλοξενίας μεταναστών

 

10 ώρες ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ
    
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 6. Διαπολιτισμικές πτυχές της  φροντίδας υγείας  στην κοινότητα 
Κοινοτική υγεία-διαπολιτισμικές πτυχές της  φροντίδας υγείας στην κοινότητα Αναγνώριση και προαγωγή πολιτισμικά επαρκούς φροντίδας υγείας στην κοινότητα

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

-Γνωρίζουν τους στόχους της πολιτισμικής επάρκειας και την εφαρμογή  αποτελεσματικών παρεμβάσεων στη φροντίδα της κοινοτικής υγείας

10  ώρες

ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ

 

Φροντίδα Υγείας Τσιγγάνων

Αναγνώριση:

-της ιστορίας και του πολιτισμού των Ρομά.

-των πεποιθήσεων για το καθαρό και το βρώμικο

-των έξεων και αντιλήψεων για την υγεία την αρρώστια τον θάνατο.

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

-Γνωρίζουν τις ιδιαιτερότητες στην παροχή φροντίδας υγείας τσιγγάνων με βάση τις έξεις και τις αντιλήψεις τους για την υγεία και την ασθένεια

-Σχεδιάζουν ένα πλάνο φροντίδας λαμβάνοντας υπόψη το πολιτισμικό τους πλαίσιο

15 ώρες

ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ

 

Φροντίδα Υγείας Μουσουλμάνων

Αναγνώριση:

- των αρχών του Ισλάμ που αφορούν στην υγεία και στην ασθένεια, όπως αυτές παρουσιάζονται στο Κοράνι.

-των πεποιθήσεων για το σώμα στην ισλαμική παράδοση

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

-Γνωρίζουν τις ιδιαιτερότητες στην παροχή φροντίδας υγείας μουσουλμάνων με βάση τις θρησκευτικές τους πεποιθήσεις και τις αντιλήψεις τους για την υγεία και την ασθένεια

-Σχεδιάζουν ένα πλάνο φροντίδας λαμβάνοντας υπόψη το πολιτισμικό τους πλαίσιο

15 ώρες

ΠΑΡΑΛΙΚΑΣ

ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 7. Ποιότητα της διαπολιτισμικής φροντίδας υγείας

 

Ποιότητα της διαπολιτισμικής φροντίδας υγείας Προσδιορισμός της διαπολιτισμικής  διάστασης της ποιότητας της φροντίδας

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

-Να αναγνωρίζουν τις παραμέτρους της ποιότητας της διαπολιτισμικής φροντίδας

20 ώρες ΜΗΝΑΣΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ

 

 

 

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 8. Υγιεινή και ασφάλεια των εργαζομένων σε διαπολιτισμικές δομές  (μεταναστών – προσφύγων)

 ΦΟΥΝΤΟΥΚΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ

Εισαγωγικές έννοιες για τον επαγγελματικό κίνδυνο σε διαπολιτισμικές δομέςΑναγνώριση  των εννοιών των εργασιακών κινδύνων σε διαπολιτισμικές δομές

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

-Να αναγνωρίζουν τις έννοιες για τον επαγγελματικό κίνδυνο και τους παράγοντες επιβάρυνσης της υγέια τους

10 ώρες ΦΟΥΝΤΟΥΚΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ

Πολιτικές ελέγχου και διαχείρισης των επιβλαβών παραγόντων και  των συνεπειών τους στην υγεία των εργαζομένων σε διαπολιτισμικές δομές

 

Εκπαίδευση για τη διαχείρηση των επιβλαβών παραγόντων και  των συνεπειών τους στην υγεία των εργαζομένων

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

-Εφαρμόζουν τις πολιτικές ελέγχου και διαχείρισης των επιβλαβών παραγόντων και  των συνεπειών τους στην υγεία των εργαζομένων

10 ώρες ΦΟΥΝΤΟΥΚΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ

Παράγοντες επιβάρυνσης της υγείας των εργαζομένων σε διαπολιτισμικές δομές μεταναστών και προσφύγων

 

Εκπαίδευση για τους επιβαρυντικούς παράγοντες υγείας των εργαζομένων σε δομές μεταναστών και προσφύγων

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

-Δημιουργούν ασφαλή εργασιακά περιβάλλοντα 

10 ώρες ΦΟΥΝΤΟΥΚΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ

Εφαρμογή βασικών κανόνων υγιεινής σε διαπολιτισμικές δομές μεταναστών και προσφύγων

 

Προαγωγή υγείας μεσω μέτρων πρόληψης σε δομές μεταναστών και προσφύγων

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

-εφαρμόζουν μέτρα  υγιεινής χεριών

-πρόληψη νοσημάτων μέσω εμβολιασμών

-μέτρα υγιεινής διαχείρισης δικτύου ύδρευσης

-να εφαρμόζουν κανόνες  αποθήκευσης, χρήσης και απόρριψης διαχείρισης των αποβλήτων σε δομές μεταναστών και προσφύγων

10 ώρες

ΦΟΥΝΤΟΥΚΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 9.

Προαγωγή της διαπολιτισμικής φροντίδας σε παγκόσμιες και μαζικές καταστροφές,  διαχείριση κρίσεων σε διεπιστημονική διαπολιτισμική ομάδα

Κίνδυνοι και προστασία της υγείας από φυσικές παγκόσμιες ή μαζικές καταστροφέςΑναγνώριση και προαγωγή πολιτισμικά επαρκούς φροντίδας υγείας σε μαζικές και παγκόσμιες φυσικές καταστροφές

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

-Γνωρίζουν τους στόχους της πολιτισμικής επαρκούς πολιτισμικά φροντίδας υγείας σε πληγέντες από καταστροφές

10 ώρες 

ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ

Διαχείριση κρίσεων της  διεπιστημονικής διαπολιτισμικής  ομάδας φροντίδας υγείαςΑναγνώριση: Των προβλημάτων και συγκρούσεων που προκύπτουν  στη διεπιστημονική συνεργασία σε παροχή  διαπολιτισμικής φροντίδας

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

-Εκπαιδεύουν το προσωπικό ώστε  να συνεργάζονται μαζί του και μεταξύ τους για την πολιτισμικά επαρκή φροντίδα υγείας

10  ώρες 

ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ