06/07/2023 00:00:00 - 21/11/2023 10:59:59
Applications closed
Distance learning
Certificate of Specialized Training
Short description:
Το παρόν εκπαιδευτικό Πρόγραμμα απευθύνεται σε:
- πτυχιούχους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (ΑΕΙ & ΤΕΙ) της ημεδαπής και της αλλοδαπής
- αποφοίτους Β/θμιας εκπαίδευσης
- εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης (μόνιμοι, αναπληρωτές και ωρομίσθιοι)
ECTS: 13,5
Evaluation method:
Τελική γραπτή εξέταση λήξη του προγράμματος
Scientific director:
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ (γνωστικό αντικείμενο: Κλινική Νοσηλευτική και φροντίδα ασθενών με νευρολογικά νοσήματα)
Academic director:
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ
Basic subject:
Health Sciences
Subject subcategories:
Technologies & Healthcare and Welfare
Απαιτούμενα τυπικά προσόντα και όροι συμμετοχής
• Πρόσβαση στο διαδίκτυο
• Καλή γνώση χρήσης Ηλεκτρονικού Υπολογιστή
• Η γνώση τουλάχιστον μιας ξένης γλώσσας συνεκτιμάται
Στοιχεία επικοινωνίας
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ
dimitrisnoni@yahoo.gr
Τηλ.6945227796
Διδάσκοντες
- ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ,ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΔΙΠΑΕ
- ΜΗΝΑΣΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΕΙΑ,ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΠΑΕ
- ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ, ΕΠΙΚΟΥΡΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
- ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
- ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ ΠΑΡΑΛΙΚΑΣ, ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
- ΦΟΥΝΤΟΥΚΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ, ΚΑΘΓΗΓΗΤΡΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΔΙΠΑΕ
Διδακτικές ενότητες και διάρκεια αυτών
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : Εισαγωγή, Ρόλος, Νομικό πλαίσιο, Ηθική και δεοντολογία. ΠΑΡΑΛΙΚΑΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ-ΜΗΝΑΣΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2 : Τραύμα, Α’ βοήθειες και Αγωγή και Προαγωγή Υγείας στο Σχολείο. ΦΟΥΝΤΟΥΚΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 3 : Συνήθη Παιδιατρικά Συμβάματα στο Σχολείο. ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 4 : Ευάλωτα Παιδιά, Στερεότυπα και Προκαταλήψεις. ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 : Παιδιά από Διαφοροποιημένα Πολιτισμικά Περιβάλλοντα στο Σχολείο. ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 6 : Ψυχικής Υγεία και Στίγμα. ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 7 : Στρες και επαγγελματική εξουθένωση- πρόληψη & Αντιμετώπιση. ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 8 : Διαταραχές διάθεσης. ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Αναλυτική παρουσίαση διδακτικών ενοτήτων
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 ΠΑΡΑΛΙΚΑΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ-ΜΗΝΑΣΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ | |||
Εισαγωγή στο πρόγραμμα σχολική νοσηλευτική | Αναγνώριση θεματικών ενοτήτων και εκπαιδευτικής διαδικασίας -δομής προγράμματος | 1 ΠΑΡΑΛΙΚΑΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ | |
Σχολική Νοσηλευτική. Σχολικός Νοσηλευτής – Ο ρόλος του – οι αρμοδιότητες του | Η αναγνώριση του αντικειμένου της σχολικής νοσηλευτικής | 5 ΠΑΡΑΛΙΚΑΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ | |
Νομικό πλαίσιο σχολικής νοσηλευτικής | Η αναγνώριση του νομικού πλαισίου της σχολικής νοσηλευτικής | 5 ΜΗΝΑΣΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ | |
Ηθική και δεοντολογία κατά την άσκηση της σχολικής νοσηλευτικής | Η αναγνώριση των κανόνων-αξιών ηθικής και δεοντολογίας κατά την άσκηση της σχολικής νοσηλευτικής | 10 ΜΗΝΑΣΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ | |
Προστασία προσωπικών δεδομένων μαθητών | Η εφαρμογή μέτρων για την προστασία προσωπικών δεδομένων μαθητών | 10 ΜΗΝΑΣΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ | |
Σταθμός παρακολούθησης υγείας και φροντίδας παιδιών στο σχολικό περιβάλλον από τον σχολικό νοσηλευτή | Η Οργάνωση σταθμού παρακολούθησης υγείας και φροντίδας παιδιών στο σχολικό περιβάλλον | 10 ΠΑΡΑΛΙΚΑΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ | |
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΦΟΥΝΤΟΥΚΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ | |||
Καρδιοαναπνευστική Αναζωογόνηση-Αυτόματος εξωτερικός απινιδωτής | Εκπαίδευση στην Καρδιοαναπνευστική Αναζωογόνηση | 15 ΦΟΥΝΤΟΥΚΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ | |
Πρώτες Βοήθειες (Λιποθυμικό επεισόδιο, Πνιγμονή) | Εκπαίδευση στις Πρώτες Βοήθειες (Λιποθυμικό επεισόδιο, Πνιγμονή) | 15 ΦΟΥΝΤΟΥΚΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ | |
Τραυματισμοί στο σχολείο | Αντιμετώπιση τραυματισμών στο σχολείο | 12 ΦΟΥΝΤΟΥΚΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ | |
Λοιμώξεις στο Χώρο του Σχολείου | Αναγνώριση λοιμωδών νοσημάτων στο σχολικό περιβάλλον Εφαρμογή μέτρων πρόληψης ελέγχου και καταγραφής λοιμώξεων | 12 ΦΟΥΝΤΟΥΚΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ | |
Εμβολιαστική κάλυψη | Αναγνώριση προγράμματος εθνικού εμβολιασμού | 10 ΦΟΥΝΤΟΥΚΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ | |
Αγωγή και προαγωγή Υγείας στο Σχολείο | Δημιουργία και Εφαρμογή ενημερωτικών προγραμμάτων αγωγής και προαγωγής υγείας στον σχολικό πληθυσμό | 20 ΦΟΥΝΤΟΥΚΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ | |
Επαγγελματική Υγεία στο σχολικό περιβάλλον | Επαγγελματική Υγεία - προαγωγή ποιότητας ζωής στο σχολικό περιβάλλον | 20 ΦΟΥΝΤΟΥΚΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ | |
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 3 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ | |||
Συνήθη Παιδιατρικά Συμβάματα στο Σχολείο Πυρετός-πυρετικοί Σπασμοί Διάρροιες-Έμετοι-Αφυδάτωση Οξύ Κοιλιακό Άλγος | Αναγνώριση και αντιμετώπιση Συνήθων Παιδιατρικών Συμβαμάτων στο Σχολείο
| 20 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ | |
Νοσηλευτική Παρακολούθηση παιδιών με Αναπνευστικά, Αλλεργικά Νοσήματα Το παιδί με άσθμα στο σχολείο Το παιδί με αλλεργίες στο σχολείο | Αναγνώριση και παρακολούθηση παιδιών με αναπνευστικά και αλλεργικά νοσήματα | 20 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ | |
Νοσηλευτική Παρακολούθηση Παιδιών με Σακχαρώδη Διαβήτη Τύπου 1 | Αναγνώριση και παρακολούθηση παιδιών με Σακχαρώδη Διαβήτη Τύπου 1 | 15 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ | |
Νοσηλευτική φροντίδα Παιδιού με Επιληψία | Αναγνώριση και παρακολούθηση παιδιών με Επιληψία | 10 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ | |
Συμμόρφωση στο θεραπευτικό πλάνο | Προαγωγή συμμόρφωσης στο θεραπευτικό πλάνο | 10 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ | |
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 4 ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | |||
Παιδιά από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Στερεότυπα και Προκαταλήψεις | Εκπαίδευση για την ένταξη και διαχείριση παιδιών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.Εκπαίδευση για την μείωση των Στερεότυπων και των Προκαταλήψεων στα παιδιά από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες | 10 ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | |
Παραβατική συμπεριφορά στο σχολικό περιβάλλον- Σχολικός εκφοβισμός | Αναγνώριση Παραβατικής συμπεριφοράς (π.χ λήψη επικίνδυνων ουσιών, κάπνισμα, αλκοόλ)Πρόληψη και αντιμετώπιση σχολικού εκφοβισμού | 10 ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
| |
Μοντέλα Οικογένειας | Δημιουργία δικτύου για επικοινωνία με την οικογένεια, Αναγνώριση μοντέλου οικογένειας π.χ (μονογονεική-ιδίου φύλου), Αναγνώριση προβλημάτων οικογένειας που επηρεάζουν τον μαθητή | 10 ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | |
Διεπιστημονική ομάδα (ιατρό, ψυχολόγο και δάσκαλο) | Συνεργασία με διεπιστημονική ομάδα (ιατρό ψυχολόγο και δάσκαλο) | 10 ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | |
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ | |||
Παιδί από Διαφοροποιημένα Πολιτισμικά Περιβάλλοντα στο Σχολείο (ένταξη) | Εκπαίδευση σχετικά με την ένταξη παιδιών από Διαφοροποιημένα Πολιτισμικά Περιβάλλοντα | 10 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ | |
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 6 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | |||
Εισαγωγή στην εκμάθηση νέων μεθόδων για την αντιμετώπιση της ψυχικής νόσου | Εκπαίδευση νέων μεθόδων για την αντιμετώπιση της ψυχικής νόσου | 10 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | |
Σύγχρονες αντιλήψεις που επικρατούν στον τομέα της ψυχικής υγείας | Επιμόρφωση ατόμων στις σύγχρονες αντιλήψεις που επικρατούν στον τομέα της ψυχικής υγείας | 10 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | |
Δεξιότητες σχετικές με το αντικείμενο της ψυχικής υγείας | Εκπαίδευση σε δεξιότητες σχετικές με το αντικείμενο της ψυχικής υγείας | 15 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | |
Στίγμα ψυχικής νόσου-πρόληψη | Εκπαίδευση σε θέματα πρόληψης στιγματιστικών συμπεριφορών απέναντι σε άτομα με ψυχικό νόσημα | 15 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | |
Στίγμα ψυχικής νόσου- μέτρα για την αντιμετώπιση του στίγματος της ψυχικής νόσου | Εκπαίδευση στα μέτρα για την αντιμετώπιση του στίγματος της ψυχικής νόσου | 15 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | |
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 7 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | |||
Στρες και επαγγελματική εξουθένωση στο περιβάλλον εκπαίδευσης-πρόληψη/αντιμετώπιση | Εκπαίδευση σε θέματα πρόληψης του στρες και της επαγγελματικής εξουθένωσης στο περιβάλλον εκπαίδευσης | 15 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | |
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 8 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | |||
Αγχώδεις διαταραχές | Εκπαίδευση σε θέματα αναγνώρισης αγχωδών διαταραχών | 10 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | |
Διαταραχές διάθεσης | Εκπαίδευση σε θέματα αναγνώρισης διαταραχών διάθεσης | 10 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | |
Διαταραχές προσωπικότητας | Εκπαίδευση σε θέματα αναγνώρισης διαταραχών προσωπικότητας | 10 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | |
Ψυχωσικές διαταραχές | Εκπαίδευση σε θέματα αναγνώρισης ψυχωσικών διαταραχών | 10 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | |
Διατροφικές διαταραχές και ψυχική υγεία | Εκπαίδευση σε θέματα αναγνώρισης διατροφικών διαταραχών | 20 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ |