Calendar icon
Application period:
26/06/2024 00:00:00 - 10/10/2024 23:59:59
Applications closed
Alarm icon
Duration: 410 ώρες, 9 μήνες
Time icon
Lectures start: 2024-10-14
Currency icon
Cost: 350€
Desctop icon
Teaching mode:
In person
Currency icon
Type of certificate granted:
Certificate of Specialized Training
Programme banner

Short description:

Το παρόν εκπαιδευτικό Πρόγραμμα απευθύνεται σε:

  • πτυχιούχους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (ΑΕΙ & ΤΕΙ) της ημεδαπής και της αλλοδαπής
  • αποφοίτους Β/θμιας εκπαίδευσης
  • εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης (μόνιμοι, αναπληρωτές και ωρομίσθιοι)

ECTS: 13,5

Tuition Details:

  • ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ 50 ΕΥΡΩ ΜΗ ΕΠΙΣΤΡΕΠΤΕΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
  • 3 ΜΗΝΙΑΙΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

 

Evaluation method:
Τελική γραπτή εξέταση λήξη του προγράμματος

Scientific director:
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ (γνωστικό αντικείμενο: Κλινική Νοσηλευτική και φροντίδα ασθενών με νευρολογικά νοσήματα)

Academic director:
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ

Basic subject:
Health Sciences

Subject subcategories:
Technologies & Healthcare and Welfare

Απαιτούμενα τυπικά προσόντα και όροι συμμετοχής

•             Πρόσβαση στο διαδίκτυο 

•             Καλή γνώση χρήσης Ηλεκτρονικού Υπολογιστή

•             Η γνώση  τουλάχιστον μιας ξένης γλώσσας συνεκτιμάται

Σκοπός του προγράμματος

Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι επιμόρφωση των συμμετεχόντων σε θέματα νοσηλευτικής που αφορούν τη σχολική κοινότητα. Πιο συγκεκριμένα στόχος του είναι η μετάδοση γνώσεων νοσηλευτικής που άπτονται και σε θέματα ψυχικής υγείας. Το πρόγραμμα στοχεύει στο να εξειδικεύσει τους συμμετέχοντες δίνοντας τους τη δυνατότητα να παρέχουν, υπηρεσίες ενημέρωσης (αγωγής υγείας), υποστήριξης και φροντίδας παιδιών υγειών και ασθενών με παιδιατρικά νοσήματα, αντιμετώπιση οξέων αλλά και χρόνιων περιστατικών με απώτερο στόχο τη μείωση των άμεσων και απώτερων επιπλοκών, τη βελτίωση της ποιότητας ζωής του παιδιού και της οικογένειας σε ένα ασφαλές σχολικό περιβάλλον και την ομαλή προσαρμογή του στην καθημερινότητα.

Αναμένεται να υπάρξει ένα πρόγραμμα το οποίο θα καταφέρει οι συμμετέχοντες να είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν παιδιά με οξέα και χρόνια προβλήματα υγείας, να αξιολογήσουν τα υγιή παιδιά και να παρέμβουν εγκαίρως κατά την έναρξη συμπτωμάτων, να οργανώσουν και να εφαρμόσουν προγράμματα πρόληψης και αγωγής υγείας, να φροντίζουν παιδιά με διαγνωσμένο νόσημα, να οργανώνουν το δίκτυο επικοινωνίας με τον θεράπων ιατρό του παιδιού και να συνεργάζονται με τους γονείς και το σχολικό περιβάλλον για την ομαλή ένταξη του παιδιού στην σχολική τάξη με ασφάλεια. Η ψυχική υγεία είναι ένα αναπόσπαστο στοιχείο της υγείας, μέσω της οποίας ο άνθρωπος ολοκληρώνει τις γνωστικές και συναισθηματικές του δυνατότητες, καθώς και αυτές της δημιουργίας σχέσεων. Με ένα ισορροπημένο ψυχικό απόθεμα το άτομο είναι πιο αποτελεσματικό στην αντιμετώπιση των πιεστικών καταστάσεων της ζωής, μπορεί να εργάζεται παραγωγικά και δημιουργικά και καθίσταται πιο ικανό να συνεισφέρει θετικά στην κοινωνία του. Οι ψυχικές και εγκεφαλικές διαταραχές που επηρεάζουν την ψυχική υγεία, εμποδίζουν ή ελαττώνουν τη δυνατότητα επίτευξης μέρους ή όλων των ανωτέρω και  η πρόληψη και  θεραπεία τους ανοίγει το δρόμο για την εκπλήρωση των δυνατοτήτων του κάθε ανθρώπου. Καθώς η ψυχική υγεία αποτελεί θεμελιώδη λίθο για την ανάπτυξη του ανθρώπου, τα προβλήματα ψυχικής υγείας είναι μέρος της ζωής, μπορούν να συμβούν στον καθένα και αντιμετωπίζονται.             

 

Εκπαιδευτικοί στόχοι

ΓΝΩΣΕΙΣ

  • Ο εκπαιδευόμενος θα μπορεί:
  • Να προσδιορίζει ποιο είναι το αντικείμενο της σχολικής νοσηλευτικής
  • Να περιγράφει το ρόλο και τα καθήκοντα του σχολικού νοσηλευτή
  • Να κατανοεί τα στάδια της φυσιολογικής ανάπτυξης του παιδιού και αναγνωρίζει προβλήματα που προκύπτουν
  • σε περίπτωση μη φυσιολογικής ανάπτυξης του παιδιού
  • Να περιγράφει μέτρα πρόληψης, ελέγχου και καταγραφής λοιμώξεων στο χώρο του σχολείου
  • Να κατανοεί βασικά παιδιατρικά συμβάματα που προκύπτουν στο χώρο του σχολείου
  • Να κατανοεί την θεραπευτική αντιμετώπιση των αλλεργικών αντιδράσεων
  • Να κατανοεί την θεραπευτική αντιμετώπιση και φροντίδα των χρόνιων νοσημάτων του παιδιού (πιο συγκεκριμένα
  • σακχαρώδη διαβήτη, χρόνιο άσθμα κτλ)
  • Να κατανοεί το σχέδιο Φροντίδας παιδιού με επιληψία στο σχολείο
  • Να κατανοεί την παθοφυσιολογία, τα αίτια και τους τρόπους παροχής πρώτων βοηθειών στην περίπτωση
  • πνιγμονής, λιποθυμικού επεισοδίου και καρδιοαναπνευστικής ανακοπής
  • Να αναγνωρίζει επείγοντα ψυχιατρικά περιστατικά
  • Να αναγνωρίζει προβλήματα σχέσεων/επικοινωνίας παιδιών με συνομήλικους και με γονείς

ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ

Ο εκπαιδευόμενος θα μπορεί:

  • να παρέχει τις πρώτες βοήθειες στα παιδιά του σχολείου σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης (ατυχήματος, εμπύρετου, διαρροιών, εμέτων κτλ.)
  • να αντιμετωπίζει βασικά παιδιατρικά συμβάματα που προκύπτουν στο χώρο του σχολείου 
  • να εκπαιδεύει την οικογένεια στην αντιμετώπιση των επιπλοκών κατά την φροντίδα παιδιού με χρόνιο νόσημα 
  • να εκπαιδεύει τους γονείς στην ορθή διαχείριση των αλλεργικών αντιδράσεων στο σπίτι
  • να εφαρμόζει πρόγραμμα παρακολούθησης εμβολιαστικής κάλυψης του παιδιού
  • να εφαρμόζει και παρακολουθεί το πλάνο φροντίδας των παιδιών με χρόνια νοσήματα (αλλεργίες, επιληπτικές κρίσεις, σακχαρώδης διαβήτης,, άσθμα, χρόνια κνίδωση κτλ.)
  • να παρέχει πρώτες βοήθειες στην περίπτωση πνιγμονής, λιποθυμικού επεισοδίου,  καρδιοαναπνευστικής ανακοπής και τραυματισμού
  • να εκπαιδεύει /ενημερώνει τους γονείς στην πρόληψη διασποράς λοιμώξεων, καθώς και αντιμετώπιση λοιμωδών νοσημάτων
  • να εκπαιδεύει τους γονείς στη διαχείριση και την φροντίδα φροντίδας των παιδιών με χρόνια νοσήματα (αλλεργίες, επιληπτικές κρίσεις, σακχαρώδης διαβήτης, άσθμα, χρόνια κνίδωση κτλ.) στο σπίτι
  • να καθοδηγεί τα επείγοντα ψυχιατρικά περιστατικά σε εξειδικευμένες δομές
  • να συνεργάζεται με τον θεράπον ιατρό στην αντιμετώπιση οξέος ψυχιατρικού περιστατικού 
  • να  υλοποιεί δράσεις πρόληψης και αντιμετώπισης σχολικού εκφοβισμού
  • να παρέχει συμβουλευτική σε παιδιά και οικογένειες ευάλωτων κοινωνικών ομάδων
  • να ενημερώνει και ευαισθητοποιεί τη σχολική κοινότητα (εκπαιδευτικούς, μαθητές, γονείς) με σκοπό την προαγωγή υγείας (ατομική και στοματική υγιεινή, διατροφή, αλκοόλ, κάπνισμα, εκφοβισμό, cyber-bullying, εθισμό στα videogames, σεξουαλική διαπαιδαγώγηση κτλ.)
  • να συμμετέχει σε προγράμματα που αφορούν στη βελτίωση και εξασφάλιση υγιούς σχολικού περιβάλλοντος (αίθουσες, κοινόχρηστοι χώροι, κυλικείο), προτείνοντας τη λήψη των απαραιτήτων μέτρων για την προστασία των μαθητών
  • να αναπτύξει τεχνικές επικοινωνίας για την καλύτερη συνεργασία με τους γονείς παιδιών με χρόνια νοσήματα
  • να δύναται να παρέχει υποστήριξη σε άτομα του οικογενειακού περιβάλλοντος των μαθητών
  • να δύναται να φροντίσει μαθητές και γονείς με συμπόνια έχοντας ανοιχτότητα προς το νέο και καινοτόμο που προκύπτει στον χώρο της επιστημονικής έρευνας
  • να αναπτύσσει πνεύμα συνεργασίας με όλους όσους καλείται να συνεργαστεί.

ΣΤΑΣΕΙΣ

Ο εκπαιδευόμενος θα μπορεί:

•  να συνεργάζεται με τους εκπαιδευτικούς, τους υπευθύνους αγωγής υγείας  και τους γονείς για θέματα που αφορούν την υγεία του μαθητή

•  να κινητοποιήσει την σχολική κοινότητα να αποδεχθεί με σεβασμό το παιδί με χρόνιο σωματικό νόσημα ή με ψυχιατρικό νόσημα

•  να εντάσσεται ως ισότιμο και αναπόσπαστο μέλος της διεπιστημονικής σχολικής κοινότητας ώστε να αποτελέσει τον αρωγό του δασκάλου στην αντιμετώπιση παιδιού που αντιμετωπίζει προβλήματα συμπεριφοράς/προσαρμογής στη νέα πραγματικότητα που επιφέρει η ζωή με την νόσο

Στοιχεία επικοινωνίας

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ 

dimitrisnoni@yahoo.gr

Τηλ.6945227796

Διδάσκοντες

  • ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ,ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΔΙΠΑΕ
  • ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ, ΕΠΙΚΟΥΡΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
  • ΦΟΥΝΤΟΥΚΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ, ΚΑΘΓΗΓΗΤΡΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΔΙΠΑΕ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΡΟΙΔΟΥΛΗ ΕΤΕΠ, ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ, ΠΑΚΕΔΠΣ, ΔΙΠΑΕ

 

Διδακτικές ενότητες και διάρκεια αυτών

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 :  Εισαγωγή, Ρόλος, Νομικό πλαίσιο, Ηθική και δεοντολογία. ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2  : Τραύμα, Α’ βοήθειες και Αγωγή και Προαγωγή Υγείας στο Σχολείο. ΦΟΥΝΤΟΥΚΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 3 : Συνήθη Παιδιατρικά Συμβάματα στο Σχολείο.  ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 4 : Ευάλωτα Παιδιά, Στερεότυπα και Προκαταλήψεις.  ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 : Παιδιά από Διαφοροποιημένα Πολιτισμικά Περιβάλλοντα στο Σχολείο. ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ-ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 6 :  Ψυχικής Υγεία και Στίγμα. ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ-ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 7 : Στρες και επαγγελματική εξουθένωση- πρόληψη & Αντιμετώπιση. ΡΟΙΔΟΥΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 8 : Διαταραχές διάθεσης. ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ 

Αναλυτική παρουσίαση διδακτικών ενοτήτων

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1     ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ 
Εισαγωγή στο πρόγραμμα σχολική νοσηλευτικήΑναγνώριση θεματικών ενοτήτων και εκπαιδευτικής διαδικασίας -δομής προγράμματος1 ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Σχολική Νοσηλευτική. Σχολικός Νοσηλευτής –  Ο ρόλος του – οι αρμοδιότητες τουΗ αναγνώριση του αντικειμένου της σχολικής νοσηλευτικής5  ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Νομικό πλαίσιο σχολικής νοσηλευτικήςΗ αναγνώριση του νομικού πλαισίου της σχολικής νοσηλευτικής5 ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Ηθική και δεοντολογία κατά την άσκηση της σχολικής νοσηλευτικήςΗ αναγνώριση των κανόνων-αξιών ηθικής και δεοντολογίας κατά την άσκηση της σχολικής νοσηλευτικής10 ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Προστασία προσωπικών δεδομένων μαθητώνΗ εφαρμογή  μέτρων για την προστασία προσωπικών δεδομένων μαθητών10 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ
Σταθμός παρακολούθησης υγείας και φροντίδας παιδιών στο σχολικό περιβάλλον από τον σχολικό νοσηλευτήΗ Οργάνωση σταθμού παρακολούθησης υγείας και φροντίδας παιδιών στο σχολικό περιβάλλον 10 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2  ΦΟΥΝΤΟΥΚΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ 
Καρδιοαναπνευστική Αναζωογόνηση-Αυτόματος εξωτερικός απινιδωτήςΕκπαίδευση στην Καρδιοαναπνευστική Αναζωογόνηση

15

ΦΟΥΝΤΟΥΚΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ

Πρώτες Βοήθειες (Λιποθυμικό επεισόδιο, Πνιγμονή)Εκπαίδευση στις Πρώτες Βοήθειες (Λιποθυμικό επεισόδιο, Πνιγμονή)15 ΦΟΥΝΤΟΥΚΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ
Τραυματισμοί στο σχολείοΑντιμετώπιση τραυματισμών στο σχολείο12 ΦΟΥΝΤΟΥΚΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ
Λοιμώξεις στο Χώρο του Σχολείου

Αναγνώριση λοιμωδών νοσημάτων στο σχολικό περιβάλλον

Εφαρμογή μέτρων πρόληψης ελέγχου και καταγραφής λοιμώξεων

12 ΦΟΥΝΤΟΥΚΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ
Εμβολιαστική κάλυψηΑναγνώριση προγράμματος εθνικού εμβολιασμού10 ΦΟΥΝΤΟΥΚΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ
Αγωγή και προαγωγή Υγείας στο ΣχολείοΔημιουργία και Εφαρμογή ενημερωτικών προγραμμάτων αγωγής και προαγωγής υγείας στον σχολικό πληθυσμό 20 ΦΟΥΝΤΟΥΚΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ
Επαγγελματική Υγεία στο σχολικό περιβάλλονΕπαγγελματική Υγεία - προαγωγή ποιότητας ζωής στο σχολικό περιβάλλον20 ΦΟΥΝΤΟΥΚΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 3 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ 
Συνήθη Παιδιατρικά Συμβάματα στο Σχολείο  Πυρετός-πυρετικοί Σπασμοί Διάρροιες-Έμετοι-Αφυδάτωση  Οξύ Κοιλιακό Άλγος 

Αναγνώριση και αντιμετώπιση Συνήθων Παιδιατρικών Συμβαμάτων στο Σχολείο 

 

20 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ
Νοσηλευτική Παρακολούθηση παιδιών με Αναπνευστικά, Αλλεργικά Νοσήματα Το παιδί με άσθμα στο σχολείο Το παιδί με αλλεργίες στο σχολείο Αναγνώριση και παρακολούθηση παιδιών με αναπνευστικά και αλλεργικά νοσήματα20 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ
Νοσηλευτική Παρακολούθηση Παιδιών με Σακχαρώδη Διαβήτη Τύπου 1 Αναγνώριση και παρακολούθηση παιδιών με Σακχαρώδη Διαβήτη Τύπου 1 15 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ
Νοσηλευτική φροντίδα Παιδιού με ΕπιληψίαΑναγνώριση και παρακολούθηση παιδιών με Επιληψία10 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ
Συμμόρφωση στο  θεραπευτικό πλάνο Προαγωγή συμμόρφωσης στο θεραπευτικό πλάνο10 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 4   ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 
Παιδιά από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Στερεότυπα και ΠροκαταλήψειςΕκπαίδευση για την ένταξη και διαχείριση παιδιών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.Εκπαίδευση για την μείωση των Στερεότυπων και των Προκαταλήψεων στα παιδιά από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες 10 ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Παραβατική συμπεριφορά στο σχολικό περιβάλλον- Σχολικός εκφοβισμόςΑναγνώριση Παραβατικής συμπεριφοράς (π.χ λήψη επικίνδυνων ουσιών, κάπνισμα, αλκοόλ)Πρόληψη και αντιμετώπιση σχολικού εκφοβισμού

10 ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

 

Μοντέλα Οικογένειας Δημιουργία δικτύου για επικοινωνία με την οικογένεια, Αναγνώριση μοντέλου οικογένειας π.χ (μονογονεική-ιδίου φύλου), Αναγνώριση προβλημάτων οικογένειας που επηρεάζουν τον μαθητή 10 ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Διεπιστημονική ομάδα (ιατρό, ψυχολόγο και δάσκαλο)Συνεργασία με διεπιστημονική ομάδα (ιατρό ψυχολόγο και δάσκαλο)10 ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5  ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ-ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 
Παιδί από Διαφοροποιημένα Πολιτισμικά Περιβάλλοντα στο Σχολείο (ένταξη)Εκπαίδευση σχετικά με την ένταξη παιδιών  από Διαφοροποιημένα Πολιτισμικά Περιβάλλοντα 10 ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 6   ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ - ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 
Εισαγωγή στην  εκμάθηση νέων  μεθόδων για την αντιμετώπιση της ψυχικής νόσου Εκπαίδευση νέων  μεθόδων για την αντιμετώπιση της ψυχικής νόσου10 ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 
Σύγχρονες αντιλήψεις που επικρατούν στον τομέα της ψυχικής υγείαςΕπιμόρφωση ατόμων στις σύγχρονες αντιλήψεις που επικρατούν στον τομέα της ψυχικής υγείας10 ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Δεξιότητες σχετικές με το αντικείμενο της ψυχικής υγείαςΕκπαίδευση σε δεξιότητες σχετικές με το αντικείμενο της ψυχικής υγείας15 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ
Στίγμα ψυχικής νόσου-πρόληψηΕκπαίδευση σε θέματα πρόληψης στιγματιστικών συμπεριφορών απέναντι σε άτομα με ψυχικό νόσημα15 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ
Στίγμα ψυχικής νόσου- μέτρα για την αντιμετώπιση του στίγματος της ψυχικής νόσουΕκπαίδευση στα μέτρα για την αντιμετώπιση του στίγματος της ψυχικής νόσου15 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 7   ΡΟΙΔΟΥΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ 
Διερεύνηση βιβλιογραφίας  σε υπηρεσίες αναζήτησης στον παγκόσμιο ιστόΕκπαίδευση σε εφαρμογές ασφαλούς και έγκυρης ανάκτησης επιστημονικών δεδομένων και πληροφοριών15 ΡΟΙΔΟΥΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
   
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 8 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ 
Αγχώδεις διαταραχέςΕκπαίδευση σε θέματα αναγνώρισης αγχωδών διαταραχών10 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ
Διαταραχές διάθεσηςΕκπαίδευση σε θέματα αναγνώρισης διαταραχών διάθεσης10 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ
Διαταραχές προσωπικότητας Εκπαίδευση σε θέματα αναγνώρισης διαταραχών προσωπικότητας10 ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ
Ψυχωσικές διαταραχέςΕκπαίδευση σε θέματα αναγνώρισης ψυχωσικών διαταραχών10 ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Διατροφικές διαταραχές και ψυχική υγείαΕκπαίδευση σε θέματα αναγνώρισης διατροφικών διαταραχών20 ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ