Calendar icon
Application period:
19/07/2024 00:00:00 - 01/09/2024 23:59:59
Applications closed
Alarm icon
Duration: 400 ώρες, 9 μήνες
Time icon
Lectures start: 2024-09-01
Currency icon
Cost: 270€
Desctop icon
Teaching mode:
Asynchronous distance education
Currency icon
Type of certificate granted:
Certificate of Specialized Training
Programme banner

Short description:

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:

  • Εκπαιδευτικούς: Ενεργούς ή υποψήφιους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης που επιθυμούν να ενσωματώσουν εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στην διδασκαλία τους και να αναβαθμίσουν τα μαθήματά τους.
  • Κατόχους πτυχίου ή τελειόφοιτους: Απόφοιτους οποιουδήποτε κλάδου που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες στον τομέα της ΤΝ, με στόχο την επαγγελματική τους εξέλιξη ή την ίδρυση δικής τους επιχείρησης.
  • Κάθε ενδιαφερόμενο: Οποιονδήποτε επιθυμεί να έρθει σε επαφή με τον συναρπαστικό κόσμο της ΤΝ, να κατανοήσει τις δυνατότητες και τις εφαρμογές της και να αποκτήσει πρακτική εμπειρία χρήσης και αξιοποίησης τεχνολογιών ΤΝ.

ECTS: 17

Tuition Details:

Κόστος: 270€

Προκαταβολή €90 με την εγγραφή  και δύο ισόποσες δόσεις των €90 ευρώ. Οι δόσεις θα καταβάλλονται ως εξής: μία μετά το τέλος των 4 ενοτήτων και εξόφληση πριν το τέλος του προγράμματος.

Εφάπαξ πληρωμή: 240€

Evaluation method:
Με ενδιάμεσες αξιολογήσεις στο τέλος της κάθε ενότητας, Αποστολή εργασιών, Τελική γραπτή εξέταση λήξη του προγράμματος

Scientific director:
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΟΚΚΩΝΗΣ (γνωστικό αντικείμενο: Πληροφορική - Σχεδιασμός Απτικών Διεπαφών)

Academic director:
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΟΚΚΩΝΗΣ

Basic subject:
Science and Engineering

Subject subcategories:
Education
Information Technology & Telecommunications

Απαιτούμενα τυπικά προσόντα και όροι συμμετοχής

Απολυτήριο Λυκείου

Σκοπός του προγράμματος

Το πρόγραμμα "Εκπαίδευση 4.0: Σύγχρονα Εκπαιδευτικά Εργαλεία Με Τη Δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης (Chatgpt, Gemini και πολλά ακόμη)" έχει ως σκοπό να εφοδιάσει τους εκπαιδευτικούς με τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τα εργαλεία που χρειάζονται για να ενσωματώσουν αποτελεσματικά την τεχνητή νοημοσύνη και τα σύγχρονα εκπαιδευτικά εργαλεία στην τάξη.

Εκπαιδευτικοί στόχοι

Οι εκπαιδευόμενοι μετά το τέλος του εκπαιδευτικού προγράμματος θα:

Γνώσεις:

  • Κατανοούν τις βασικές έννοιες της Εκπαίδευσης 4.0, των σύγχρονων εκπαιδευτικών εργαλείων και της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση.
  • Αναγνωρίζουν τα δημοφιλέστερα chatbots AI και τις δυνατότητές τους.
  • Κατανοούν τις βασικές λειτουργίες και διδακτικές εφαρμογές διαδραστικών πινάκων.
  • Αναλύουν την αξία της τεχνητής νοημοσύνης για τη βελτίωση της διδασκαλίας και της μάθησης.
  • Διακρίνουν τις ηθικές πρακτικές χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση.
  • Εκτιμούν τις δυνατότητες παιχνιδοποίησης στη μάθηση. 

Δεξιότητες:

  • Χρησιμοποιούν chatbots AI για την υποστήριξη της διδασκαλίας και της μάθησης.
  • Εφαρμόζουν ηθικές πρακτικές χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση.
  • Συμβουλεύουν τους μαθητές στην ηθική χρήση της τεχνητής νοημοσύνης.
  • Δημιουργούν διαδραστικά παιχνίδια μάθησης με διάφορα λογισμικά.
  • Αξιοποιούν το Canva Pro for Education και το Magic Studio για τη δημιουργία ποικίλου εκπαιδευτικού υλικού.
  • Εφαρμόζουν το MagicSchool.ai για την εξατομίκευση της διδασκαλίας, την αξιολόγηση μαθητών, τη δημιουργία διαδραστικών μαθημάτων, την αυτοματοποίηση εργασιών και την επικοινωνία με γονείς.
  • Είναι ικανοί να χρησιμοποιούν εργαλεία ΤΝ για τη δημιουργία εικόνων, βίντεο, μουσικής και τέχνης.
  • Χρησιμοποιούν διαδραστικούς πίνακες για την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης, της συνεργασίας και της καινοτόμου διδασκαλίας.

Στάσεις:

  • Υιοθετούν κριτική σκέψη για την αξία της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση.
  • Υποστηρίζουν την ηθική χρήση της τεχνητής νοημοσύνης.
  • Αντιμετωπίζουν με αυτοπεποίθηση προκλήσεις που σχετίζονται με την τεχνητή νοημοσύνη στην εκπαίδευση.
  • Δικαιολογούν τεκμηριωμένα τις απόψεις τους για την τεχνητή νοημοσύνη στην εκπαίδευση.
  • Συγκρίνουν και υιοθετούν διαφορετικές προσεγγίσεις για την τεχνητή νοημοσύνη στην εκπαίδευση.
  • Αμφισβητούν και διερωτώνται για τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση.
  • Ενθαρρύνουν την πειραματική μάθηση με τεχνολογία.
  • Προτιμούν την καινοτόμο διδασκαλία με τεχνητή νοημοσύνη.
  • Επιδιώκουν την εξατομίκευση της μάθησης με τεχνητή νοημοσύνη.

Συνολικά, το πρόγραμμα "Εκπαίδευση 4.0: Σύγχρονα Εκπαιδευτικά Εργαλεία και η Δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης" θα βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να γίνουν πιο αποτελεσματικοί και καινοτόμοι δάσκαλοι, προετοιμάζοντας τους μαθητές τους για να πετύχουν στον 21ο αιώνα.

Στοιχεία επικοινωνίας

Κοκκώνης Γεώργιος, gkokkonis@ihu.gr

Διδάσκοντες

  1. Κοκκώνης Γεώργιος, Επίκουρός Καθηγητής, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Ηλεκτρονικών Συστημάτων, Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος. 
  2. Ιώαννης Δούρβας, Εκπαιδευτικός πληροφορικής, Εκπαιδευτής ενηλίκων, Μεγάλη εμπειρία στη διδασκαλία με ενήλικες, Συγγραφικό έργο, δημιουργός elearning.
  3. Μαρία Κυριακού, Δικηγόρος, μεταπτυχιακό στο Δίκαιο και Πληροφορική

     

Διδακτικές ενότητες και διάρκεια αυτών

  • Ενότητα 1: Εισαγωγή στην Εκπαίδευση 4.0 και στην Τεχνητή Νοημοσύνη. Κίνδυνοι και Ηθικά Ζητήματα

Εκπαιδευτές: Γιώργος Κοκκώνης, Μαρία Κυριακού

Διάρκεια: 4 εβδομάδες (50 ώρες)

 

  • 2η Ενότητα: Εισαγωγή στα Μεγάλα Μοντέλα Γλώσσας (Chatgpt, Gemini, Copilot, Claude) και Εφαρμογές τους στην Εκπαίδευση

Εκπαιδευτές: Γιώργος Κοκκώνης, Ιωάννης Δούρβας

Διάρκεια: 4 εβδομάδες (50 ώρες)

 

  • Ενότητα 3: Πλατφόρμες AI Αποκλειστικά για Εκπαιδευτικούς: Δημιουργία Ψηφιακών Βοηθών Εκπαιδευτικού για Αλληλεπίδραση Με Μαθητές και Χρήση Εργαλείων AI για Δημιουργία Εκπαιδευτικού Περιεχομένου

Εκπαιδευτές: Γιώργος Κοκκώνης, Ιωάννης Δούρβας

Διάρκεια: 4 εβδομάδες (50 ώρες)

 

  • 4η Ενότητα: Χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης Από Μαθητές

Εκπαιδευτές: Γιώργος Κοκκώνης, Ιωάννης Δούρβας,  Μαρία Κυριακού

Διάρκεια: 4 εβδομάδες (40 ώρες)

 

  • 5η Ενότητα: Δημιουργία Πολυμέσων με Τεχνητή Νοημοσύνη (Εικόνες, Βίντεο, Μουσική, Τέχνη) 

Εκπαιδευτές: Γιώργος Κοκκώνης, Ιωάννης Δούρβας,  Μαρία Κυριακού

Διάρκεια: 6 εβδομάδες (60 ώρες)

 

  • 6η Ενότητα: Δημιουργία Διαδραστικών Παιχνιδιών Μάθησης και Ασκήσεων (Quizzes, escape rooms, trivial, board games, break out games, gamified presentations, crosswords)

Εκπαιδευτές: Γιώργος Κοκκώνης, Ιωάννης Δούρβας

Διάρκεια: 6 εβδομάδες (50 ώρες)

 

  • 7η Ενότητα: Συναρπαστικές Παρουσιάσεις, Εκπαιδευτικά Βίντεο, Γελοιογραφίες και Άλλο Ποικίλο Εκπαιδευτικό Υλικό

Εκπαιδευτές: Γιώργος Κοκκώνης, Ιωάννης Δούρβας

Διάρκεια: 4 εβδομάδες (50 ώρες)

 

  • 8η Ενότητα Διαδραστικοί Πίνακες στην Εκπαίδευση

Εκπαιδευτές: Γιώργος Κοκκώνης, Ιωάννης Δούρβας

Διάρκεια: 4 εβδομάδες (40 ώρες)

Αναλυτική παρουσίαση διδακτικών ενοτήτων

Ενότητα 1: Εισαγωγή στην Εκπαίδευση 4.0 και στην Τεχνητή Νοημοσύνη. Κίνδυνοι και Ηθικά Ζητήματα

Εκπαιδευτές: Γιώργος Κοκκώνης, Μαρία Κυριακού

Περιγραφή: Σε αυτήν την ενότητα εξετάζουμε την έννοια της Εκπαίδευσης 4.0 και την επίδρασή της στη σύγχρονη εκπαιδευτική πρακτική. Παράλληλα, εξετάζουμε την έννοια της τεχνητής νοημοσύνης και τα ηθικά και δεοντολογικά ζητήματα που προκύπτουν από την εφαρμογή της στην εκπαίδευση.

Περιεχόμενο:

  1. Εισαγωγή στην Εκπαίδευση 4.0
    • Η εξέλιξη της εκπαίδευσης: από την αναλογική στην ψηφιακή εκπαίδευση
    • Τεχνολογία και εκπαίδευση: η συνεργασία μεταξύ ανθρώπου και μηχανής
    • Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση
  2. Τι είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη
    • Η έννοια της τεχνητής νοημοσύνης: από τους αλγόριθμους μηχανικής μάθησης στην αυτοματοποίηση διεργασιών
    • Είδη τεχνητής νοημοσύνης: Γενική Τεχνητή Νοημοσύνη (AGI) έναντι Συγκεκριμένης Τεχνητής Νοημοσύνης (ASI)
    • Εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση
  3. Ηθικά και Δεοντολογικά Ζητήματα της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση
    • Προκλήσεις και κινδύνους της χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαιδευτική διαδικασία
    • Ηθικές αρχές και προβληματισμοί σχετικά με την ανθρώπινη επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης
    • Η ανάγκη για διαφάνεια, δικαιοσύνη και διαχείριση του ρίσκου στην εκπαίδευση 4.0

Διάρκεια: 4 εβδομάδες (50 ώρες)

2η Ενότητα: Εισαγωγή στα Μεγάλα Μοντέλα Γλώσσας (Chatgpt, Gemini, Copilot, Claude) και Εφαρμογές τους στην Εκπαίδευση

Εκπαιδευτές: Γιώργος Κοκκώνης, Ιωάννης Δούρβας

Περιγραφή:

Η ενότητα αυτή εστιάζει στην εξερεύνηση των δυνατοτήτων των μεγάλων μοντέλων γλώσσας (LLMs) στον τομέα της εκπαίδευσης. Θα παρουσιάσουμε τα πιο δημοφιλή LLMs, όπως το ChatGPT, το Gemini, το Copilot και το Claude.ai, και θα εξετάσουμε πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να βελτιώσουν τη διδασκαλία και τη μάθηση.

Υποενότητες:

  1. Τι είναι τα Μεγάλα Μοντέλα Γλώσσας (LLMs);:
    • Εισαγωγή στην έννοια των LLMs και τον τρόπο λειτουργίας τους..
  2. Γνωριμία με τα Δημοφιλή LLMs για Εκπαιδευτικές Εφαρμογές:
    • ChatGPT: Παρουσίαση δυνατοτήτων και χρήσεων.
    • Google Gemini: Εξερεύνηση χαρακτηριστικών και εφαρμογών.
    • Microsoft Copilot: Πώς βοηθά στην εκπαίδευση προγραμματισμού.
    • Claude.ai: Αλληλεπίδραση με chatbot τεχνητής νοημοσύνης με εστίαση στην κριτική σκέψη.
    • Άλλα δημοφιλή LLMs για εκπαιδευτικούς σκοπούς.
  3. Ενσωμάτωση LLMs στη Διδασκαλία:
    • Στρατηγικές για την αποτελεσματική χρήση LLMs στην τάξη.
    • Πώς μπορούν τα LLMs να βελτιώσουν τη διδασκαλία και τη μάθηση σε διάφορα μαθήματα.
    • Πρακτικές συμβουλές για την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των LLMs.
  4. Μελέτες Περίπτωσης: Επιτυχημένες Χρήσεις LLMs στην Εκπαίδευση:
    • Παρουσίαση πραγματικών παραδειγμάτων όπου τα LLMs έχουν υιοθετηθεί με επιτυχία σε σχολεία και πανεπιστήμια.
    • Ανάλυση των οφελών και των επιπτώσεων των LLMs στην εμπειρία μαθητών και εκπαιδευτικών.
    • Συμπεράσματα από τις μελέτες περίπτωσης για την αποτελεσματικότητα των LLMs στην εκπαίδευση.
  5. Εργαλεία για την Ανίχνευση Χρήσης LLMs από Μαθητές:
    • Εξοικείωση με εργαλεία ανίχνευσης πλαγιαρισμού, ανάλυσης κειμένου και φιλτραρίσματος περιεχομένου.
    • Πώς μπορούν οι εκπαιδευτικοί να εντοπίσουν την ακατάλληλη χρήση LLMs από μαθητές.
    • Συμβουλές για την προώθηση υπεύθυνης χρήσης LLMs στην τάξη.

Διάρκεια: 4 εβδομάδες (50 ώρες)

 

Ενότητα 3: Πλατφόρμες AI Αποκλειστικά για Εκπαιδευτικούς: Δημιουργία Ψηφιακών Βοηθών Εκπαιδευτικού για Αλληλεπίδραση Με Μαθητές και Χρήση Εργαλείων AI για Δημιουργία Εκπαιδευτικού Περιεχομένου

Εκπαιδευτές: Γιώργος Κοκκώνης, Ιωάννης Δούρβας

Περιγραφή: Αυτή η ενότητα επικεντρώνεται στις δυνατότητες που προσφέρουν οι πλατφόρμες AI για τη δημιουργία ψηφιακών βοηθών εκπαιδευτικού που αλληλεπιδρούν με τους μαθητές και τη χρήση εργαλείων AI για τη δημιουργία εκπαιδευτικού περιεχομένου. Θα εξερευνήσουμε πώς οι εκπαιδευτικοί μπορούν να αξιοποιήσουν αυτές τις τεχνολογίες για να βελτιώσουν την εκπαιδευτική διαδικασία και να ενισχύσουν την αλληλεπίδραση και την εμπλοκή των μαθητών.

Περιεχόμενο:

  1. Δημιουργία Ψηφιακών Βοηθών Εκπαιδευτικού για Εκπαιδευτική Χρήση
  2. Εργαλεία AI για Δημιουργία Εκπαιδευτικού Περιεχομένου
  • Εισαγωγή στις πλατφόρμες School AI και Mizou
  • Οδηγίες για τη δημιουργία και εφαρμογή ψηφιακών βοηθών εκπαιδευτικού
  • Παραδείγματα χρήσης ψηφιακών βοηθών εκπαιδευτικού από εκπαιδευτικούς
  • Παρουσίαση πλατφορμών όπως School AI, Eduaide.ai, Twee.com και Almanack.ai
  • Τεχνικές και συμβουλές για την αποτελεσματική χρήση των εργαλείων που περιέχουν οι αναφερόμενες εκπαιδευτικές πλατφόρμες.
  • Πρακτικές εφαρμογές και μελέτες περιπτώσεων.

Διάρκεια: 4 εβδομάδες (50 ώρες)

 

4η Ενότητα: Χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης Από Μαθητές

Εκπαιδευτές: Γιώργος Κοκκώνης, Ιωάννης Δούρβας,  Μαρία Κυριακού

Περιγραφή: Η ενότητα αυτή επικεντρώνεται στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) από τους μαθητές με σκοπό την ενίσχυση της κριτικής σκέψης και τη δημιουργική ανάπτυξή τους. Οι εκπαιδευτικοί εκπαιδεύονται για να καθοδηγούν τους μαθητές στη χρήση ηθικών εργαλείων ΤΝ και να διευκολύνουν την ανάπτυξη ικανοτήτων που θα τους επιτρέψουν να αξιοποιήσουν την τεχνολογία αυτή με εποικοδομητικό και υπεύθυνο τρόπο.

Περιεχόμενο:

  • Εισαγωγή στην Τεχνητή Νοημοσύνη:
    • Βασικές έννοιες και ορολογία ΤΝ
    • Είδη και εφαρμογές συστημάτων ΤΝ
    • Ηθική Χρήση της ΤΝ
  • Κριτική Σκέψη και Τεχνητή Νοημοσύνη:
    • Ανάπτυξη δεξιοτήτων κριτικής σκέψης σε περιβάλλον ΤΝ
  • Υποστήριξη Μαθητών από Εκπαιδευτικούς:
  • Αξιολόγηση αξιοπιστίας πληροφοριών από συστήματα ΤΝ
  • Αναγνώριση προκαταλήψεων και προκαταλήψεων σε συστήματα ΤΝ
  • Χρήση εργαλείων ΤΝ για ανάλυση δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων
  • Στρατηγικές υποστήριξης για υπεύθυνη χρήση ΤΝ
  • Επιλογή κατάλληλων εργαλείων ΤΝ
  • Καθοδήγηση και υποστήριξη στην αξιοποίηση εργαλείων ΤΝ
  • Προώθηση ηθικής και υπεύθυνης χρήσης
  • Αξιολόγηση και ανατροφοδότηση
  • Συνεργασία με γονείς και κηδεμόνες
  • Εργαλεία ανίχνευση χρήσης ΤΝ από μαθητές

Διάρκεια: 4 εβδομάδες (40 ώρες)

5η Ενότητα: Δημιουργία Πολυμέσων με Τεχνητή Νοημοσύνη (Εικόνες, Βίντεο, Μουσική, Τέχνη) 

Εκπαιδευτές: Γιώργος Κοκκώνης, Ιωάννης Δούρβας,  Μαρία Κυριακού

Περιγραφή

Η ενότητα αυτή εστιάζει στην εκμάθηση λογισμικών και εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία εικόνων, βίντεο, μουσικής και τέχνης. Οι εκπαιδευτικοί θα μάθουν πώς να χρησιμοποιούν αυτές τις τεχνολογίες για να δημιουργούν εντυπωσιακό εκπαιδευτικό υλικό που θα εμπνέει και θα κινητοποιεί τους μαθητές τους. 

Περιεχόμενο:

  • Εισαγωγή στην Τεχνητή Νοημοσύνη και τα Πολυμέσα
  • Εργαλεία Δημιουργίας Εικόνων με ΑΙ (π.χ. DALL-E, Freepik, Leonardo, Ideogram)
  • Εργαλεία Δημιουργίας Βίντεο με ΑΙ (π.χ. CapCup, Synthesia, HeyGen)
  • Εργαλεία Δημιουργίας Μουσικής με ΑΙ (π.χ. MusicFX, Suno, AIVA, Udio )
  • Άλλα εργαλεία Δημιουργίας Media με ΑΙ (π.χ. Artbreeder (Τέχνη), ElevenLabs (Κείμενο σε ομιλία)
  • Πρακτικές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση
  • Δεοντολογία και Πνευματικά Δικαιώματα 

Διάρκεια: 6 εβδομάδες (60 ώρες)

6η Ενότητα: Δημιουργία Διαδραστικών Παιχνιδιών Μάθησης και Ασκήσεων (Quizzes, escape rooms, trivial, board games, break out games, gamified presentations, crosswords)

Εκπαιδευτές: Γιώργος Κοκκώνης, Ιωάννης Δούρβας

Περιγραφή: Στην ενότητα αυτή, οι εκπαιδευτικοί θα εξερευνήσουν τη σημασία της παιχνιδοποίησης των ασκήσεων ως μέσο για την ενίσχυση του ενδιαφέροντος και της συμμετοχής των μαθητών στη μάθηση. Θα εξεταστούν επίσης διάφορα λογισμικά που επιτρέπουν τη δημιουργία διαδραστικών παιχνιδιών μάθησης, και ασκήσεων διαφόρων τύπων που προωθούν την ενεργή συμμετοχή των μαθητών και τη διασκέδαση στη μάθηση.

Περιεχόμενο:

  • Εισαγωγή στην Παιχνιδοποίηση της Μάθησης
  • Παρουσίαση Λογισμικών Δημιουργίας Διαδραστικών Παιχνιδιών Μάθησης
    • Kahoot!, 
    • Genial.ly, 
    • Quizzizz, 
    • google forms, 
    • wordwall, 
    • Edpuzzle
    • Conker 
    • QuestionWell
    • Formative
  • Πρακτικές Οδηγίες για την Αποτελεσματική Χρήση

Διάρκεια: 6 εβδομάδες (50 ώρες)

7η Ενότητα: Συναρπαστικές Παρουσιάσεις, Εκπαιδευτικά Βίντεο, Γελοιογραφίες και Άλλο Ποικίλο Εκπαιδευτικό Υλικό

Εκπαιδευτές: Γιώργος Κοκκώνης, Ιωάννης Δούρβας

Περιγραφή: Η ενότητα αυτή επικεντρώνεται στην εξερεύνηση των δυνατοτήτων που προσφέρει το Canva Pro for Education στους εκπαιδευτικούς για τη βελτίωση της διδασκαλίας και την ενίσχυση της μάθησης. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στην πλατφόρμα εργαλείων Magic Studio, που τροφοδοτούνται από την τεχνητή νοημοσύνη του Canva Pro for Education. Θα εξεταστούν παραδείγματα εφαρμογών του Canva σε διάφορους τομείς της εκπαιδευτικής διαδικασίας, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας εκπαιδευτικού υλικού, της ενίσχυσης της συνεργασίας και της επικοινωνίας, καθώς και της αξιολόγησης των μαθητών.

Περιεχόμενο:

  • Εισαγωγή στο Canva Pro for Education
  • Δημιουργία Εκπαιδευτικού Υλικού με το Canva (Παρουσιάσεις, βίντεο, κόμικ, αφίσες, φυλλάδια, εφημερίδες κ.α)
  • Επισκόπηση του Magic Studio
  • Συνεργατική Εργασία με το Canva
  • Αξιολόγηση με το Canva

Διάρκεια: 4 εβδομάδες (50 ώρες)

8η Ενότητα Διαδραστικοί Πίνακες στην Εκπαίδευση

Εκπαιδευτές: Γιώργος Κοκκώνης, Ιωάννης Δούρβας

Περιγραφή:

Η ενότητα αυτή επιδιώκει να εξοπλίσει τους εκπαιδευτικούς με τις γνώσεις και τις δεξιότητες για να αξιοποιούν αποτελεσματικά διαδραστικούς πίνακες στην τάξη, ενισχύοντας την αλληλεπίδραση, τη συνεργασία και την καινοτόμο διδασκαλία.

Περιεχόμενο:

  • Εισαγωγή στους Διαδραστικούς Πίνακες 
  • Βασικές Χρήσεις και Λειτουργίες
  • Διδακτικές Εφαρμογές
  • Πρακτικές Συμβουλές 
  • Προκλήσεις και Καλές Πρακτικές 

Διάρκεια: 4 εβδομάδες (40 ώρες)