17/12/2024 00:00:00 - 10/02/2025 23:59:59
Applications open
Synchronous distance education
Certificate of Specialized Training
Short description:
To Κέντρο Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος (ΔΙΠΑΕ) ανακοινώνει την έναρξη πιστοποιημένων σεμιναρίων στην πρακτική (hands-on) εκπαίδευση του ξενοδοχειακού προγράμματος Protel PMS. Το πρόγραμμα πραγματοποιείται σε συνεργασία με την HIT Integrated Technologies Α.Ε., την εταιρεία που προμηθεύει αποκλειστικά εδώ και 25 χρόνια την ελληνική ξενοδοχειακή αγορά με το κορυφαίο λογισμικό διαχείρισης μεμονωμένων ξενοδοχειακών μονάδων και αλυσίδων Protel PMS, που είναι εγκατεστημένο σε 14.000 ξενοδοχεία σε περισσότερες από 90 χώρες στον κόσμο.
Τo πρόγραμμα “Εκπαίδευση στο Ξενοδοχειακό Πρόγραμμα PROTEL PMS: Hands on experience (Basic programme)” περιλαμβάνει είκοσι μία (21) ώρες online σύγχρονης εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης, κατανεμημένο σε επτά (7) μέρες μαθήματων.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε :
- αποφοίτους ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ τουριστικής κατεύθυνσης
- αποφοίτους Λυκείου με αποδεδειγμένη εργασιακή εμπειρία σε Τμήμα Υποδοχής ξενοδοχείου τουλάχιστον τεσσάρων (4) μηνών
που θέλουν να απασχοληθούν σε διοικητική θέση στον ξενοδοχειακό κλάδο.
Ανώτατο όριο συμμετεχόντων 25 άτομα ανά κύκλο εκπαίδευσης
Σημαντικό: Οι απόφοιτοι του προγράμματος έχουν τη δυνατότητα να αναβαθμίσουν την πιστοποίησή τους μέσω εγγραφής στο πρόγραμμα «Εκπαίδευση στο Hotel software PROTEL PMS: Hands on experience (Advanced programme)” συμμετέχοντας μόνο στις επιπλέον ενότητες (+24 ώρες). Ρωτήστε μας για περισσότερες πληροφορίες.
ECTS: 1
Tuition Details:
Για αιτήσεις που ανήκουν σε κάποια από τις παρακάτω κατηγορίες ισχύει έκπτωση 20%
- Απόφοιτοι και φοιτητές Πανεπιστημιακού Κέντρου Διεθνών Προγραμμάτων Σπουδών και Τμήματος Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού, ΔΙΠΑΕ
- Άνεργοι
- Πολύτεκνοι
- Άτομα με ειδικές ανάγκες
- Υπάλληλοι ΑΕΙ ή Ερευνητικών Κέντρων
- Ομαδική συμμετοχή τεσσάρων ατόμων και άνω
- Γονείς μονογονεϊκών οικογενειών με ετήσιο εισόδημα κάτω από 15.000 ευρώ
- Γονείς που έχουν τέκνα με ειδικές ανάγκες
30% έκπτωση για early bird εγγραφή μέχρι τις 15/1/2025 (χωρίς δικαίωμα άλλης ταυτόχρονης έκπτωσης).
Η εγγραφή κατοχυρώνεται με καταβολή μέρους των διδάκτρων ύψους 50 ευρώ μέχρι 10/2/2025 (μέχρι 15/1/2025 για early bird εγγραφή) . Η αποπληρωμή του υπόλοιπου ποσού γίνεται το αργότερο έως 10 μέρες πριν την έναρξη του προγράμματος.
Για τη χορήγηση του πιστοποιητικού είναι απαραίτητη η αποπληρωμή του συνόλου των διδάκτρων.
Evaluation method:
Τελική γραπτή εξέταση λήξη του προγράμματος
Scientific director:
ΚΟΡΙΝΑ ΚΑΤΣΑΛΙΑΚΗ (γνωστικό αντικείμενο: Διαχείριση λειτουργιών στις υπηρεσίες)
Academic director:
ΚΟΡΙΝΑ ΚΑΤΣΑΛΙΑΚΗ
Basic subject:
Economics and Management Sciences
Subject subcategories:
Human resource development
Vocational Technical Education
Innovative Practices/ Innovation
Organization and Management of Organizations/Marketing
Απαιτούμενα τυπικά προσόντα και όροι συμμετοχής
1) Καλή γνώση αγγλικών (τουλάχιστον Β2)
2) Απολυτήριο Λυκείου και αποδεδειγμένη εργασιακή εμπειρία σε Τμήμα Υποδοχής ξενοδοχείου τουλάχιστον τεσσάρων (4) μηνών
ή Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ τουριστικής κατεύθυνσης
Τα απαιτούμενα αποδεικτικά έγγραφα πρέπει να επισυναφθούν κατα τη διαδικασία της αίτησης.
Σκοπός του προγράμματος
Το πρόγραμμα έχει ως στόχο την εκμάθηση και αξιοποίηση των δυνατοτήτων που παρέχει το κορυφαίο σύστημα διαχείρισης Ξενοδοχειακών Μονάδων και Αλυσίδων PROTEL PMS. Οι εκπαιδευόμενοι θα λάβουν hands-on experience και τα απαραίτητα εργαλεία και δεξιότητες για να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του σύγχρονου μηχανογραφημένου ξενοδοχειακού περιβάλλοντος μεγιστοποιώντας την απόδοση της επιχείρησης ή της εργασίας τους. Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης συνδέονται απομακρυσμένα με το λογισμικό και διενεργούν σύγχρονα και ασύγχρονα την εισαγωγή στοιχείων και εγγραφών και παρακολουθούν τις αναφορές που παράγει ένα τέτοιο σύνθετο σύστημα.
Εκπαιδευτικοί στόχοι
Με το πέρας του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα μπορούν να εργάζονται με άνεση στο Τμήμα Υποδοχής και στο ευρύτερο μηχανογραφημένο περιβάλλον μιας ξενοδοχειακής μονάδας και να διενεργούν τις βασικές λειτουργίες του Front Office και του τμήματος κρατήσεων, βασικό reporting, αναλυτική πρόβλεψη διαθεσιμότητας, αναφορά κατάστασης δωματίων, δημιουργία προφίλ πελατών, γκρουπ, εταιρειών, τουριστικών γραφείων, δημιουργία κράτησης μεμονωμένων πελατών και group, τροποποίηση κρατήσεων, λειτουργία Navigator, check in, check out, τιμολόγηση, Housekeeping, Maintenance κ.α
Ολη η διαδικασία εκπαίδευσης, οι ασκήσεις και η τελική εξέταση γίνονται σε πραγματικό χρόνο μέσω της πλατφόρμας HIT ACADEMY Hotel, που αποτελεί ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον πλήρως λειτουργικής προσομοίωσης ξενοδοχειακής εγκατάστασης. Οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν ελεύθερη πρόσβαση στην πλατφόρμα από την έναρξη του προγράμματος και μέχρι δεκαπέντε (15) μέρες μετά το τέλος την λήξη του προγράμματος για εξάσκηση και εξοικείωση με την εφαρμογή, ενώ θα τους προσφερθεί πλήρες εξειδικευμένο εκπαιδευτικό υλικό.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος απονέμεται στους εκπαιδευόμενους Πιστοποιητικό Εξειδικευμένης (Hands-On) Εκπαίδευσης στο πρόγραμμα PROTEL PMS που ισοδυναμεί με 1 ECTS και φέρει το κύρος και την υπογραφή του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος, της HIT Integrated Technologies Α.Ε. και του PROTEL Hospitality Software.
Στοιχεία επικοινωνίας
Μελίνα Ραμπίδου Course Office T +30-2310-807501/+30-6906271541, protel.kedivim@ihu.gr
Διδάσκοντες
Όλοι/ες οι διδάσκοντες/σες είναι στελέχη της HIT A.E. και πιστοποιημένοι εκπαιδευτές του Μητρώου Εκπαιδευτών του ΔΙΠΑΕ με πολυετή πείρα στα ελληνικά ξενοδοχεία.
Διδακτικές ενότητες και διάρκεια αυτών
Η παρακολούθηση στο πρόγραμμα κατάρτισης πραγματοποιείται μέσω zoom, καθημερινές απογεύματα (ενδεικτικές ώρες 18.00-21.30). Προυπόθεση είναι η σύνδεση μέσω υπολογιστή/laptop για να είναι δυνατή η χρήση του software (η πρόσβαση από κινητό ή tablet δε συνίσταται).
Θεματικές ενότητες:
Εισαγωγή στο πρόγραμμα κατάρτισης
Βασικές λειτουργίες PMS
Διαδικασίες Front Office
Applications - System Data
Εξετάσεις (ασκήσεις με αναφορά στο σύστημα Protel PMS)
Ενδεικτικό πρόγραμμα μαθημάτων
Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή
Μάρτιος (μαθήματα: 4, 6, 7, 11, 13, 14 και εξετάσεις: 19)
(ώρες διδασκαλίας 18.00-20.30/21.30)
Αναλυτική παρουσίαση διδακτικών ενοτήτων
Εισαγωγή στο πρόγραμμα κατάρτισης
Βασικές λειτουργίες PMS
- Είσοδος-έξοδος από την εφαρμογή FO/ επεξήγηση key words και εικονιδίων
- Room Plan και Room Type Plan (Ανάλυση όλων των πληροφοριών και λειτουργιών που παρέχονται από τις δύο βασικές οθόνες του συστήματος)
- Δημιουργία προφίλ πελάτη (μεμονωμένου, group, εταιρείας, τουριστικού γραφείου)
- Καταχώρηση κράτησης (μεμονωμένου, group, εταιρείας, τουριστικού γραφείου) από το Reservation Menu, από το Room Plan και από το Room Type Plan
- Διαχείριση κατάστασης δωματίων (Block/unblock rooms, χαρακτηρισμός κατάστασης δωματίων, room allocation, housekeeping report)
- Λειτουργία Navigator
- Check in – check out
Διαδικασίες Front Office
- Διαδικασίες Front Office
- Billing
- Δημιουργία συμβολαίων πρακτορείων
Applications - System Data
- Applications :
- Housekeeping
- Maintenance
Reporting
Εξετάσεις
Συνεργαζόμενοι φορείς
- HiT Hospitality Integrated Technologies A.E.