Calendar icon
Application period:
01/08/2025 00:00:00 - 08/09/2025 23:59:59
Applications open
Alarm icon
Duration: 96 ώρες, 2 μήνες
Time icon
Courses start: Will be announced soon
Currency icon
Cost: 420€
Desctop icon
Teaching mode:
Hybrid education
Currency icon
Type of certificate granted:
Certificate of Specialized Training
Educational material

Short description:

Το σεμινάριο απευθύνεται τόσο σε εν ενεργεία ή μελλοντικούς φοιτητές, πάσης φύσεως σχεδιαστές, άτομα που επιθυμούν να γνωρίσουν αναλυτικά τον κόσμο της ανάπτυξης προγραμματισμού, αυτοματοποίησης, δημιουργίας και προσαρμογής νέων λειτουργειών στη ψηφιακή σχεδίαση όσο και σε ελεύθερους επαγγελματίες ή ερευνητές (οι διαδικασίες προγραμματισμού & customization μπορούν να συνεισφέρουν σημαντικά στους επαγγελματίες και ερευνητές). Ειδικότερα το πρόγραμμα απευθύνεται σε: 

  • Φοιτητές πολυτεχνικών σχολών και σχολών πάσης φύσεως σχεδιασμού
  • Άτομα (μελλοντικοί φοιτητές) που προετοιμάζονται για εισαγωγή σε πολυτεχνικές και σχολές σχεδιασμού
  • Ελεύθεροι Επαγγελματίες Μηχανικοί κάθε ειδικότητας που σχετίζονται με το σχέδιο και επιθυμούν να αυτοματοποιήσουν τη σχεδιαστική διαδικασία για να αυξήσουν την παραγωγικότητα τους και να προσαρμόσουν την ψηφιακή σχεδίαση στις ανάγκες τους δημιουργώντας ή προσαρμόζοντας νέες λειτουργίες στις ανάγκες τους.
  • Ερευνητές επιστήμονες που επιθυμούν να γνωρίσουν τις διαδικασίες προγραμματισμού CAD & customization με σκοπό την καινοτομία στην έρευνα τους.
  • Πολίτες που επιθυμούν να γνωρίσουν τον τομέα της ηλεκτρονικής σχεδίασης υπό το πρίσμα της αυτοματοποίησης, προγραμματισμού και δημιουργίας καινοτόμων λειτουργιών (είτε λόγω χόμπι, είτε λόγω γονικής ή άλλης ιδιότητας ανεξάρτητα από την βασική τους εκπαίδευση και εργασία)

ECTS: 10

Tuition Details:

Το κόστος συμμετοχής στο πρόγραμμα προτείνεται να είναι €420. Σε αυτή την συνολική τιμή, εφαρμόζεται έκπτωση σε φοιτητές & ανέργους (τελική τιμή €390). Σε εκπαιδευόμενους που ανήκουν στο Τμήμα Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής του ΔΙ.ΠΑ.Ε. (και έχουν παρακολουθήσει το αντίστοιχο μάθημα επιλογής «Ψηφιακή σχεδίαση με προγραμματισμό») ή έχουν παρακολουθήσει προηγούμενο σεμινάριο του ίδιου φορέα «ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ 2D / 3D ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ CAD» εφαρμόζεται έκπτωση επί της συνολικής τιμής (τελική τιμή €370). Προβλέπεται η εξόφληση του ποσού με τη διαδικασία δόσεων: προκαταβολή €150 με την εγγραφή και δύο ισόποσες δόσεις που απομένουν έως την εξόφληση του συνολικού ποσού. Οι δόσεις θα καταβάλλονται ως εξής: μία έως το τέλος των 3 εβδομάδων μαθημάτων και εξόφληση έως το τέλος των 6 εβδομάδων μαθημάτων (σύνολο 8 εβδομάδων διδασκαλίας ενοτήτων).

Evaluation method:
Τελική γραπτή εξέταση λήξη του προγράμματος, Άλλοι τρόποι

More information about the assessment method:
Ο τρόπος αξιολόγησης προτείνεται να είναι με παρακολούθηση των πρακτικών ασκήσεων καθώς επίσης εργαστηριακών & θεωρητικών εξετάσεων.

Scientific director:
ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΚΟΥΖΕΛΕΑΣ (γνωστικό αντικείμενο: Αρχιτέκτων Μηχανικός ΠΕ - Ψηφιακές χωρικές Αναπαραστάσεις)

Academic director:
ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΚΟΥΖΕΛΕΑΣ

Basic subject:
Science and Engineering

Subject subcategories:
Architecture/ Spatial Planning/Urban Planning
Information Technology & Telecommunications

Απαιτούμενα τυπικά προσόντα και όροι συμμετοχής

- Στοιχειώδης εξοικείωση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών (για την οποία δεν απαιτείται κάποια πιστοποίηση)

- Στοιχειώδης εξοικείωση με το AutoCAD (δεν απαιτείται πιστοποίηση)

- Κατοχή Η/Υ

- Σύνδεση στο Διαδίκτυο

Σκοπός του προγράμματος

Σκοπός του προγράμματος είναι οι συμμετέχοντες να κατανοήσουν κατ’ αρχάς τις βασικές έννοιες και αρχές του προγραμματισμού (Visual LISP) σε σχεδιαστικό περιβάλλον ψηφιακής σχεδίασης (AutoCAD καθώς και όλες του τις παραλλαγές του, πχ. AutoCAD Architecture, Εlectrical, Μechanical, Μap, κλπ.). Στη συνέχεια στόχος είναι οι συμμετέχοντες να μπορούν να αναπτύσσουν κώδικα προγραμματισμού έτσι ώστε να αυτοματοποιούν σχεδιαστικές διαδικασίες, να προσαρμόζουν υπάρχουσες εντολές στις ανάγκες τους, να δημιουργούν νέες καινοτόμες εντολές που δεν υπάρχουν στο λογισμικό, να χρησιμοποιούν έτοιμες δωρεάν διαδικτυακές βιβλιοθήκες / εντολές ή να δημιουργούν δικές τους.

Τέλος απώτερος σκοπός του προγράμματος είναι η σημαντική αύξηση παραγωγικότητας στο AutoCAD, η ποιοτική αυτοματοποιημένη σχεδίαση χωρίς λάθη, η προσαρμογή και η δημιουργία λειτουργιών / εντολών σε συγκεκριμένες ανάγκες του χρήστη και σε διαδικασίες έρευνας, καθώς και η εμπορευματοποίηση δημιουργίας νέων εντολών μέσω παροχής υπηρεσιών σε τρίτους (εταιρείες αρχιτεκτονικής κατασκευής, επίπλων, κουφωμάτων, μεταλλικών κατασκευών και κάθε είδους σχεδιαστικών λειτουργιών).

Εκπαιδευτικοί στόχοι

Οι επιμορφώμενοι αναμένεται μετά το τέλος του προγράμματος να μπορούν σε 1η φάση , να: 

  • καθορίζουν, κατανοούν και να αναλύουν μια υπό δημιουργία σχεδιαστική λειτουργία / ανάγκη / πρόβλημα που καλύπτει τις ανάγκες τους και δεν παρέχεται από το AutoCAD (χωρισμός σε υποπροβλήματα απαιτήσεις, εργονομία, καταχωρήσεις χρήστη, εμφάνιση δεδομένων, τρόπος σχεδίασης αποτελεσμάτων, κλπ)
  • δημιουργούν αλγόριθμους (απλά και ακριβή βήματα επίλυσης προβλήματος)
  • αναπτύσσουν κώδικα προγραμματισμού ( εντολές συναρτήσεις Visual LISP)
  • ελέγχουν τη σωστή λειτουργία εκτέλεσης και προσαρμογής του προγράμματος (κώδικας προγραμματισμού)

Οι επιμορφώμενοι αναμένεται μετά το τέλος του προγράμματος να μπορούν σε 2η τελική φάση , να: 

  • βελτιστοποιούν, αυτοματοποιούν και να αναπτύσσουν την παραγωγικότητα της λειτουργίας του AutoCAD
  • να δημιουργούν μια νέα σχεδιαστική λειτουργία (εντολή) που να καλύπτει τις ανάγκες τους και δεν προσφέρεται από το λογισμικό AutoCAD
  • καλύπτουν συγκεκριμένες σχεδιαστικές ανάγκες χωρίς ανάγκη αγοράς ακριβού σχεδιαστικού προγράμματος
  • αυξάνουν την παραγωγικότητα και να κερδίζουν χρόνο στη σχεδιαστική διαδικασία (συχνά επαναλαμβανόμενο πρόβλημα που μπορεί να αυτοματοποιηθεί)
  • ελαχιστοποιούν τα σφάλματα προγραμματισμού με σκοπό την ανάπτυξη και τη σωστή λειτουργία μιας νέας εντολής
  • αυξάνουν την ποιότητα του αποτελέσματος (μια επαναλαμβανόμενη αυτοματοποιημένη σωστή εντολή δημιουργεί άρτια αποτελέσματα χωρίς ανάγκη ελέγχου)
  • προσαρμόζουν το αποτέλεσμα σε ειδικές ανάγκες χρήστη (πχ τρόπος σχεδιασμού τομής, δημιουργία εντολών που δεν υπάρχουν στο λογισμικό, κλπ
  • εγκαθιστούν, να χρησιμοποιούν και να προσαρμόζουν έτοιμα προγράμματα / εντολές (ρουτίνες) Visual LISP (πχ από το διαδίκτυο, κλπ).

Στοιχεία επικοινωνίας

Τα στοιχεία επικοινωνίας του προγράμματος είναι αυτά του Επιστημονικού Υπευθύνου.

Διδάσκοντες

Όλοι οι εκπαιδευτές του προγράμματος θα πρέπει:

-να είναι κάτοχοι μεταπτυχιακού ή διδακτορικού διπλώματος σπουδών ή/και να έχουν σπουδές στον χώρο του Πολυτεχνείου ως Μηχανικοί ή του design.

-να είναι εξοικειωμένοι με τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας  (δημιουργία παρουσιάσεων και πολυμεσικού υλικού, εξοικείωση με εκπαιδευτικές πλατφόρμες και την ασύγχρονη εκπαίδευση) 

-να έχουν εμπειρία σε θέματα σχετικά με την ανάπτυξη σχεδιαστικού προγραμματισμού Visual LISP σε περιβάλλον AutoCAD 

-να έχουν εργασιακή και επιμορφωτική εμπειρία σχετική με τη θεματολογία του προγράμματος (εκπαίδευση) 

Προτεινόμενος εκπαιδευτής

  • Dr Στέλιος Κουζελέας, Αρχιτέκτων Μηχανικός, ΠΕ81, Επίκουρος Καθηγητής Τμήματος Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής Διεθνούς Πανεπιστήμιου Ελλάδος

Διδακτικές ενότητες και διάρκεια αυτών

Αριθμός ενότηταςΟνομασία ενότηταςΏρες ΕνότηταςΔιδάσκων 
Περιβάλλον AutoCAD & Visual LISP (ανάγκες, δυνατότητες)6Στέλιος Κουζελέας 
Ανάλυση σχεδιαστικών αναγκών, δυνατότητες λύσεων6Στέλιος Κουζελέας  
Προγραμματισμός σε Visual LISP (ανάπτυξη προγραμματισμού βασικών συναρτήσεων)18

Στέλιος Κουζελέας 

 

 
 
Ασκήσεις, Πρακτική, παραδείγματα βασικών συναρτήσεων. Παράδοση ασκήσεων12Στέλιος Κουζελέας 
 
 
Προγραμματισμός σε Visual LISP (ανάπτυξη προγραμματισμού εξεζητημένων συναρτήσεων)18Στέλιος Κουζελέας 
 
Ασκήσεις, Πρακτική, παραδείγματα εξεζητημένων συναρτήσεων. Παράδοση ασκήσεων12Στέλιος Κουζελέας 
 
7η Διορθώσεις αλγορίθμων, εκσφαλμάτωση6Στέλιος Κουζελέας 
 
8η Χρήση και προσαρμογή διαδικτυακών βιβλιοθηκών12Στέλιος Κουζελέας 
 
Εξετάσεις6Στέλιος Κουζελέας 
 
 Σύνολο96  

Αναλυτική παρουσίαση διδακτικών ενοτήτων

  • Ενότητα 1: Περιβάλλον AutoCAD & Visual LISP (ανάγκες, δυνατότητες)

Σκοπός της ενότητας είναι να γίνει μια πρώτη εισαγωγή στο σχεδιαστικό περιβάλλον του λογισμικού AutoCAD σε συσχέτιση με το γραφικό περιβάλλον προγραμματισμού σε Visual LISP. Θα παρουσιαστεί ή όλη διαδικασία επικοινωνίας, η σχετική εργονομία και πρόσβαση στο περιβάλλον προγραμματισμού, καθώς και οι γενικές δυνατότητες που προσφέρει η ανάπτυξη προγραμματισμού στη λειτουργία του λογισμικού. 

Μετά την ολοκλήρωση της μελέτης αυτής της ενότητας θα πρέπει οι επιμορφώμενοι να μπορούν να:

  • Έχουν πρόσβαση στο γραφικό περιβάλλον προγραμματισμού σε Visual LISP
  • Επικοινωνούν και να συσχετίζουν το σχεδιαστικό και το προγραμματιστικό περιβάλλον 
  • Πληροφορηθούν τις γενικές δυνατότητες που προσφέρει η ανάπτυξη προγραμματισμού στη λειτουργία του λογισμικού AutoCAD 

     

  • Ενότητα 2: Ανάλυση σχεδιαστικών αναγκών, δυνατότητες λύσεων

Σκοπός της ενότητας αυτής είναι να μπορούν οι συμμετέχοντες κατ’ αρχάς να καταγράφουν τις σχεδιαστικές τους ανάγκες καθώς και το επιθυμητό σχεδιαστικό αποτέλεσμα, και στη συνέχεια να μετατρέπουν ΄όλα τα σχεδιαστικά βήματα σε λογικά βήματα ενός προγραμματισμού (αλγόριθμός). Σε ένα δεύτερο στάδιο οι συμμετέχοντες θα μπορούν να αναλύουν τα κάθε είδους δεδομένα βάσει των δυνατοτήτων του προγραμματισμού με σκοπό την σταδιακή πρόσβαση σε διαδικασίες σύνταξης προγραμματισμού. 

Μετά την ολοκλήρωση της μελέτης αυτής της ενότητας θα πρέπει να μπορούν οι συμμετέχοντες να:

  • Καταγράφουν την σχεδιαστική ανάγκη που επιθυμούν να αυτοματοποιήσουν με προγραμματισμό
  • Κατανοήσουν τις δυνατότητες του προγραμματισμού
  • Αναλύουν προγραμματιστικά ένα σχεδιαστικό πρόβλημα
  • Να προετοιμάζονται για μια διαδικασία σύνταξης προγραμματισμού

 

  • Ενότητα 3: Προγραμματισμός σε Visual LISP (ανάπτυξη προγραμματισμού βασικών συναρτήσεων)

Σκοπός της ενότητας αυτής είναι να μπορούν οι συμμετέχοντες κατανοήσουν τη βασική δομή ανάπτυξης προγραμματισμού Visual LISP σε περιβάλλον AutoCAD και να μυηθούν σταδιακά στην κατανόηση βασικών όρων προγραμματισμού (συναρτήσεις, ορίσματα, άτομα, λίστες, μεταβλητές, κλπ) καθώς και στην ανάπτυξη βασικών παραμέτρων και λειτουργιών προγραμματισμού (καθορισμός γενικής συνάρτησης, μαθηματικές πράξεις, πρόσδοση τιμών και σχεδιαστικών οντοτήτων σε μεταβλητές, αριθμητικές και σχεδιαστικές συναρτήσεις, κλπ).

Μετά την ολοκλήρωση της μελέτης αυτής της ενότητας θα πρέπει να μπορούν οι συμμετέχοντες να:

  • Συντάσσουν βασικές λειτουργίες προγραμματισμού
  • Να δημιουργούν δικές τους εντολές (συναρτήσεις) μέσω προγραμματισμού
  • Αναπτύσσουν νέες καινοτόμες εντολές AutoCAD που καλύπτουν δικές τους ανάγκες και δεν υπάρχουν στο λογισμικό
  • Να αυτοματοποιούν λειτουργίες αυξάνοντας την σχεδιαστική παραγωγικότητα

 

  • Ενότητα 4: Ασκήσεις, Πρακτική, παραδείγματα βασικών συναρτήσεων. Παράδοση ασκήσεων

Σκοπός της ενότητας αυτής είναι να εξασκηθούν οι συμμετέχοντες σε βασικά παραδείγματα σύνταξης προγραμμάτων επιλύοντας βασικά σχεδιαστικά προβλήματα που δεν λύνονται αυτόματα από το λογισμικό, να δημιουργούν δικές τους εντολές που καλύπτουν συγκεκριμένες ανάγκες και να μπορούν να συνεργάζονται με άλλους χρήστες στη δημιουργία κοινής ανάπτυξης προγραμματισμού. 

Μετά την ολοκλήρωση της μελέτης αυτής της ενότητας θα πρέπει να μπορούν οι συμμετέχοντες να:

  • Εξασκούνται σε δημιουργία δικών τους εντολών που καλύπτουν δικές τους βασικές σχεδιαστικές ανάγκες
  • Κατανοούν πρακτικά τη δημιουργία, εκσφαλμάτωση και καλή λειτουργία ενός προγράμματος / εντολής που δημιούργησαν οι ίδιοι
  • Συνεργάζονται με άλλους χρήστες για τη δημιουργία κοινής ανάπτυξης προγραμματισμού και νέων εντολών
  • Αυτοματοποιούν σχεδιαστικές διαδικασίες κερδίζοντας χρόνο και ποιότητα στο σχεδιαστικό τους αποτέλεσμα

 

  • Ενότητα 5: Προγραμματισμός σε Visual LISP (ανάπτυξη προγραμματισμού εξεζητημένων συναρτήσεων)

Σκοπός της ενότητας αυτής είναι να μπορούν οι συμμετέχοντες να χρησιμοποιούν εξεζητημένες εντολές / συναρτήσεις προγραμματισμού Visual LISP σε περιβάλλον AutoCAD (αποθήκευση πληροφοριών / λίστες, επιλογές χρήστη, συνθήκες και προϋποθέσεις, βρόγχους, επαναλήψεις, τοπικές / καθολικές μεταβλητές, βιβλιοθήκες, κλπ). Στη συνέχεια να μπορούν να σχεδιάζουν / δημιουργούν νέες καινοτόμες πιο πολύπλοκες εντολές για να συνδέουν πολλαπλές λειτουργίες,  να δημιουργούν προσωπικές εντολές που λύνουν δύσκολα σχεδιαστικά προβλήματα. 

Μετά την ολοκλήρωση της μελέτης αυτής της ενότητας θα πρέπει να μπορούν οι συμμετέχοντες να:

  • Συντάσσουν εξεζητημένες λειτουργίες / εντολές προγραμματισμού
  • Να δημιουργούν δικές τους πολύπλοκες εντολές (συναρτήσεις) μέσω προγραμματισμού που καλύπτουν συγκεκριμένες ανάγκες και δεν υπάρχουν στο λογισμικό
  • Να συνδέουν πολλαπλές υπάρχουσες και μη λειτουργίες (στο ίδιο ή σε άλλο σχεδιαστικό λογισμικό) δημιουργώντας μια νέα εντολή
  • Να προσφέρουν υπηρεσίες προγραμματισμού σε εταιρείες που σχεδιάζουν προϊόντα (αρχιτεκτονικές κατασκευές, Κουφώματα, Αλουμίνια, Σιδηροκατασκευές, Έπιπλα, κλπ)
  • Να αναπτύσσουν ρουτίνες προγραμματισμού στο πλαίσιο καινοτόμου έρευνας (για ερευνητές, φοιτητές μεταπτυχιακών / διδακτορικών σπουδών, κλπ)

 

  • Ενότητα 6: Ασκήσεις, Πρακτική, παραδείγματα εξεζητημένων συναρτήσεων. Παράδοση ασκήσεων

Σκοπός της ενότητας αυτής είναι να εξασκηθούν οι συμμετέχοντες σε εξεζητημένα και προχωρημένα επαγγελματικά παραδείγματα σύνταξης προγραμμάτων στη πράξη επιλύοντας πιο πολύπλοκα σχεδιαστικά προβλήματα που δεν λύνονται αυτόματα από το λογισμικό, να δημιουργούν δικές τους πολύπλοκες εντολές που καλύπτουν συγκεκριμένες ανάγκες, να κατανοούν τον κώδικα προγραμματισμού άλλων χρηστών με σκοπό την αμοιβαία συνεργασία στη δημιουργία κοινής ανάπτυξης προγραμματισμού. 

Μετά την ολοκλήρωση της μελέτης αυτής της ενότητας θα πρέπει να μπορούν οι συμμετέχοντες να:

  • Εξασκούνται σε δημιουργία δικών τους πολύπλοκων εντολών που καλύπτουν συγκεκριμένες σχεδιαστικές ανάγκες (δικές τους ή άλλων χρηστών)
  • Κατανοούν στη πράξη τη δημιουργία, εκσφαλμάτωση και καλή λειτουργία οποιουδήποτε προγράμματος / εντολής με σκοπό είτε την επεξεργασία και συμπλήρωση του προγράμματος είτε τη συνέργεια με άλλους χρήστες για τη δημιουργία κοινής ανάπτυξης προγραμματισμού και νέων εντολών
  • Να αυξάνουν την παραγωγικότητα τους (πρόβλημα που επαναλαμβάνεται, κλπ) καθώς και την ποιότητα των σχεδίων τους (εκσφαλωματωμένες εντολές που δεν παράγουν λάθη, κλπ)

 

  • Ενότητα 7: Διορθώσεις αλγορίθμων, εκσφαλμάτωση

Σκοπός της ενότητας αυτής είναι να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες την διαδικασίας επεξεργασίας (εμπλουτισμός, κλπ) και διόρθωσης κώδικα προγραμματισμού (εκσφαλμάτωση). Οι συμμετέχοντες θα μπορούν να εντοπίσουν τα σφάλματα και στη συνέχεια να τα αναλύσουν και να τα διορθώσουν με σκοπό τη δημιουργία ενός ιδανικού αλγορίθμου (σε χρόνο και λειτουργία).

 

Μετά την ολοκλήρωση της μελέτης αυτής της ενότητας θα πρέπει να μπορούν οι συμμετέχοντες να:

  • Κατανοήσουν το περιβάλλον εκσφαλμάτωσης του προγραμματισμού
  • Εντοπίζουν τα λάθη του κώδικα μέσα σε όλο το αρχείο του προγραμματισμού
  • Να επεξεργάζονται και να διορθώνουν τα μη λειτουργικά μέρη του προγραμματισμού
  • Να δημιουργούν ιδανικούς λειτουργικούς αλγόριθμους και αντίστοιχες εντολές

 

  • Ενότητα 8: Χρήση και προσαρμογή διαδικτυακών βιβλιοθηκών

Σκοπός της ενότητας αυτής είναι να μπορέσουν οι συμμετέχοντες από τη μια να χρησιμοποιούν και να προσαρμόζουν εξωτερικές διαδικτυακές βιβλιοθήκες εντολών σε συγκεκριμένες σχεδιαστικές ανάγκες και από την άλλη να δημιουργούν τις δικές τους βιβλιοθήκες (εντολές) σε νέο προσαρμοσμένο (customized) γραφικό περιβάλλον (buttons, toolbars, menus, κλπ). Οι συμμετέχοντες θα μπορούν να προσφέρουν αυτές τις βιβλιοθήκες είτε ως παροχή υπηρεσιών σε τρίτους είτε ακόμη να τις εμπορεύονται.

Μετά την ολοκλήρωση της μελέτης αυτής της ενότητας, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:

  • Χρησιμοποιούν δωρεάν και να προσαρμόζουν έτοιμες διαδικτυακές βιβλιοθήκες (εντολές) σε συγκεκριμένες ανάγκες
  • Να δημιουργούν δικές τους βιβλιοθήκες (εντολές) και να τις προσαρμόζουν σε νέο σχεδιαστικό γραφικό περιβάλλον (μορφοποίηση toolbars, menus, κλπ)
  • Να προσφέρουν παροχή υπηρεσιών μέσω δημιουργίας βιβλιοθηκών σε εταιρείες που έχουν συγκεκριμένες σχεδιαστικές ανάγκες
  • Να εμπορεύονται τις δικές τους βιβλιοθήκες 

 

  • Ενότητα 9: Εξετάσεις

Σκοπός της ενότητας αυτής είναι η δημιουργία θεωρητικών και εργαστηριακών εξετάσεων αναφορικά με όσα έχουν διδαχθεί στις προηγούμενες ενότητες. Η τελική εξέταση θα αφορά τόσο σε θεωρητική εξέταση (όροι, δομή, αριθμητικές πράξεις, κλπ) όσο και σε εργαστηριακή εξέταση (σύνταξη σύντομου κώδικα προγραμματισμού). Σε προηγούμενες ενότητες θα γίνει κατάλληλη προετοιμασία για συμμετοχή στις εξετάσεις με σκοπό την επιτυχία σε αυτές.