20/12/2023 00:00:00 - 17/05/2024 23:59:59
Αιτήσεις κλειστές
Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης
Σύντομη περιγραφή:
Οι εκπαιδευόμενοι που θα συμμετέχουν μπορεί να είναι απόφοιτοι Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, απόφοιτοι ΙΕΚ, απόφοιτοι Λυκείου, λοιποί επαγγελματίες, ανειδίκευτοι εργαζόμενοι και άνεργοι, και γενικά άτομα που εντάσσονται στο πλαίσιο της «Εκπαίδευσης Ενηλίκων». Πτυχίο ανώτατης εκπαίδευσης με βασικές γνώσεις χρήσης Η/Υ και Αγγλικής γλώσσας θα θεωρούνται επιπρόσθετα προσόντα που θα αξιολογούνται ανάλογα. Ενδεικτικά το πρόγραμμα απευθύνεται μεταξύ άλλων σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, σε εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διαφόρων ειδικοτήτων, σε εκπαιδευτές προγραμμάτων δια βίου μάθησης, σε διδάσκοντες διαφόρων γνωστικών αντικειμένων, σε σχολικούς συμβούλους, σε εκπαιδευτικό προσωπικό ιδιωτικής εκπαίδευσης, εκπαιδευτικό προσωπικό Ιδιωτικών και Δημοσίων ΙΕΚ, σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, σε πτυχιούχους Πανεπιστημίων και ΑΤΕΙ και σε εκπαιδευτές ιδιωτικών κέντρων STEΑM και εκπαιδευτικής ρομποτικής.
Πιστωτικές μονάδες: 13,5
Τρόπος αξιολόγησης των εκπαιδευομένων:
Με ενδιάμεσες αξιολογήσεις στο τέλος της κάθε ενότητας, Αποστολή εργασιών
Επιστημονικός υπεύθυνος:
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΤΣΑΓΚΑΡΗΣ (Καθηγητής - γνωστικό αντικείμενο: Αλληλεπίδραση ανθρώπου με συστήματα μηχατρονικής)
Ακαδημαϊκός υπεύθυνος:
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΤΣΑΓΚΑΡΗΣ
Βασικό θεματικό πεδίο:
Θετικές Επιστήμες και Επιστήμες Μηχανικών
Υποκατηγορίες θεματικών πεδίων:
Εκπαίδευση
Απαιτούμενα τυπικά προσόντα και όροι συμμετοχής
Η Αξιολόγηση των υποψηφίων θα γίνεται βάση βαθμού απολυτηρίου λυκείου (Χ10) και αν υπάρχουν τα παρακάτω, αντίστοιχα βαθμού πτυχίου (Χ20), βεβαιωμένης διδακτικής προϋπηρεσία σε Πανεπιστήμια ή ΑΤΕΙ ή ΙΕΚ (εξάμηνo Χ 5), βεβαιωμένης εργασιακής εμπειρίας ( έτος Χ5) και ξένης γλώσσας ( Β2 – 5, C1 – 7, C2-10)
Στοιχεία επικοινωνίας
Απόστολος Τσαγκάρης
Καθηγητής
Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
Διευθυντής του ΠΜΣ «Εφαρμοσμένα Συστήματα Αυτοματοποίησης»
Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος
Σίνδος - Θεσσαλονίκη
Email: tsagaris@ihu.gr
Tel: +302310013056, mob: +306977425136
Διδάσκοντες
Οι πιστοποιημένοι εκπαιδευτές που θα συμμετέχουν είναι:
Τσαγκάρης Απόστολος - Μέλος ΔΕΠ ΔΙΠΑΕ
Κυράτσης Παναγιώτης - Μέλος ΔΕΠ Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
Ξανθός Στέλιος - Μέλος ΔΕΠ ΔΙΠΑΕ
Χατζηκύρκου Μαρία - Πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια
Καμούτσης Κωνσταντίνος - Πιστοποιημένος εκπαιδεύτής
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα βασίζεται σε 2 κεντρικούς άξονες. Την τεχνολογία και την εκπαίδευση. Συνεπώς οι εκπαιδευτές πρέπει να προέρχονται από τα παραπάνω γνωστικά αντικείμενα.
Η επιλογή των εκπαιδευτών θα γίνεται βάση της εμπειρίας τους στο συγκεκριμένο είτε σε παρεμφερές γνωστικό αντικείμενο. Απαραίτητη είναι η γνώση βασικών αρχών ρομποτικής ή/και παιδαγωγικών – εκπαιδευτικών θεμάτων που μπορεί να προκύπτει από σπουδές μηχανικού ή από παιδαγωγικές ή φιλοσοφικές σπουδές. Επιπρόσθετο προσόν θα μπορούσε να θεωρηθεί η εξειδίκευση στη ρομποτική ή στη φιλοσοφία της επιστήμης.
Η Αξιολόγηση των εκπαιδευτών θα γίνεται βάση του πτυχίου, της βεβαιωμένης διδακτικής προϋπηρεσίας στο γνωστικό αντικείμενο της ρομποτικής, βεβαιωμένης εργασιακής εμπειρίας και ξένης γλώσσας.
Στην περίπτωση κατοχής μεταπτυχιακού τίτλου ή διδακτορικού διπλώματος, νομίμως αναγνωρισμένου, συνεξετάζεται η συνάφεια του τίτλου με το προς διδασκαλία αντικείμενο.
Τα τακτικά μέλη του Εκπαιδευτικού Προσωπικού δεν κρίνονται, επειδή βρίσκονται σε διαρκή κρίση από εκλεκτορικά σώματα και οι δηλούμενες ειδικότητες γίνονται καταρχάς δεκτές, με την προϋπόθεση ότι εμπίπτουν στην περιοχή που δραστηριοποιούνται εκπαιδευτικά και ερευνητικά και δεν προσβάλλουν περιοχές άλλων μελών του προσωπικού.
Οι υποψήφιοι διδάκτορες του τμήματος εξετάζονται κατά προτεραιότητα, ιδίως όταν το γνωστικό αντικείμενο των διδακτορικών τους σπουδών είναι συναφές προς το αντικείμενο του εν λόγω εκπαιδευτικού προγράμματος.
Τα υπόλοιπα μέλη του προσωπικού του ΔΙΠΑΕ, δηλαδή μέλη του Ειδικού Τεχνικού Προσωπικού, Διοικητικοί Υπάλληλοι και Επιστημονικοί και Εργαστηριακοί Συνεργάτες, προκειμένου να γίνουν αποδεκτές οι ειδικότητες τις οποίες επικαλούνται, υπόκεινται σε κρίση όπως και κάθε άλλος υποψήφιος εκπαιδευτής. Η κρίση γίνεται, σύμφωνα με τον κανονισμό του Κέντρου Επιμόρφωση και Δια Βίου Μάθησης.
Διδακτικές ενότητες και διάρκεια αυτών
Τίτλος Διδακτικής/Θεματικής Ενότητας | Ώρες |
Νέες Τεχνολογίες και Ρομποτική | 30 |
Εκπαιδευτική Ρομποτική | 50 |
Προγραμματισμός | 60 |
3D printing | 60 |
STEAM | 60 |
Arduino | 60 |
Διδακτική | 50 |
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών Σεναρίων | 30 |
Σύνολο | 400 |
Αναλυτική παρουσίαση διδακτικών ενοτήτων
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ/ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Περίγραμμα - Ενότητα / μάθημα: Νέες Τεχνολογίες και Ρομποτική
Ωρες: 30
Μαθησιακά Αποτελέσματα: Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος/ενότητας οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι εκπαιδευόμενοι μετά την επιτυχή ολοκλήρωση. | ||
Η ενότητα επικεντρώνεται στη χρήση των νέων τεχνολογιών και της ρομποτικής με έμφαση στην καθημερινή μας ζωή. Έχει ως σκοπό να αναδείξει την χρήση των νέων τεχνολογιών και της ρομποτικής καθώς και εφαρμογές αυτών, και να παρουσιάσει τρόπους διαχείρισης της τεχνολογίας για την επίλυση σύνθετων προβλημάτων με τη βοήθεια προηγμένων τεχνικών. Στο πλαίσιο των μαθημάτων θα γίνει αναφορά στη χρήση των νέων τεχνολογιών και της ρομποτικής στην Ιατρική, στη Βιομηχανία, στην καθημερινή μας ζωή, κ.τλ. δείχνοντας τις τάσεις της τεχνολογίας. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο εκπαιδευόμενος θα είναι σε θέση να:
Τέλος θα κατέχει εξειδικευμένες δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, οι οποίες απαιτούνται στην έρευνα ή/και στην καινοτομία προκειμένου να αναπτυχθούν νέες γνώσεις και διαδικασίες και να ενσωματωθούν γνώσεις από διαφορετικά πεδία.
| ||
Γενικές Ικανότητες: Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο εκπαιδευόμενος σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα/ενότητα?
. | ||
Μπορεί να διαχειρίζεται και μετασχηματίζει περιβάλλοντα εργασίας ή σπουδής και κοινωνικά περιβάλλοντα που είναι σύνθετα, απρόβλεπτα, απαιτούν νέες στρατηγικές προσεγγίσεις και είναι έντονα επιρρεασμένα από σύγχρονες τεχνολογίες. Αναλαμβάνει την ευθύνη για τη συνεισφορά στις επαγγελματικές γνώσεις και πρακτικές ή/και για την αξιολόγηση της στρατηγικής απόδοσης ομάδων. Η θεματική ενότητα αποσκοπεί να παράσχει στους εκπαδευόμενους ικανότητες σχετικές με τη λήψη αποφάσεων, την αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών, την παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών και την προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης. Γνώμονας των παραπάνω είναι η διαρκής ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών και της ρομποτικής στην καθημερινότητα.
| ||
Περιεχόμενο Μαθήματος/ενότητας | ||
| ||
Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι – Αξιολόγηση | ||
Η διδασκαλία της συγκεκριμένης ενότητας στηρίζεται στις αρχές και τις διαδικασίες της μικτής μορφής εκπαίδευσης, καθώς περιλαμβάνει διαλέξεις που δύναται να υλοποιηθούν δια ζώσης συναντήσεις ή μέσω πλατφόρμας σύγχρονης τηλεκπαίδευσης και μελέτη με τη μορφή ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, κατά την οποία οι επιμορφούμενοι παρακολουθούν με ευέλικτο τρόπο προσαρμοσμένο στις προσωπικές τους ανάγκες και προτεραιότητες, να μελετήσουν το υλικό του προγράμματος. Οι εκπαιδευόμενοι θα πρέπει επίσης να κάνουν ατομική πρακτική για να εμπεδώσουν τις απαραίτητες έννοιες. Στο τέλος της διδακτικής ενότητας οι εκπαιδευόμενοι οφείλουν να υλοποιήσουν τις ασκήσεις αξιολόγησης που αντιστοιχούν στη συγκεκριμένη ενότητα και να τις υποβάλλουν ηλεκτρονικά στην αντίστοιχη πλατφόρμα. Η βαθμολογία της εργασίας και όλων των υπολοίπων δραστηριοτήτων εντάσσεται σε κλίμακα από 0 – 100%.
| ||
Δραστηριότητα | Ωρες | Φόρτος Εργασίας |
Διαλέξεις (Διαζώσης ή Σύγχρονη τηλεκπαίδευση) | 3 | |
Μελέτη (Ασύγχρονη Τηλεκπ.) | 15 | |
Εκπόνηση - Συγγραφή εργασίας | 6 | |
Πρακτική εξάσκηση (ατομική) | 6 | |
Σύνολο Μαθήματος | 30 |
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ/ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Περίγραμμα - Ενότητα / μάθημα: Εκπαιδευτική Ρομποτική
Ωρες: 50
Μαθησιακά Αποτελέσματα: Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος/ενότητας οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι εκπαιδευόμενοι μετά την επιτυχή ολοκλήρωση. | ||
Η συγκεκριμένη ενότητα έχει σκοπό την εκπαίδευση σε θέματα που πραγματεύονται την εκπαιδευτική ρομποτική. Περιλαμβάνει την προσπάθεια να καταστήσουμε την ρομποτική εκπαιδευτική και να αξιοποιήσουμε μέσα από εκπαιδευτικές διαδικασίες τη δυναμική που μας δίνει. Οι εκπαιδευόμενοι θα κληθούν να κάνουν χρήση των δυνατοτήτων που παρέχουν οι Νέες Τεχνολογίες, ιδιαίτερα μέσα από τον προγραμματισμό ρομποτικών συστημάτων. Στο πλαίσιο των μαθημάτων θα γίνει αναφορά στην χρήση διαφόρων πλατφορμών ρομποτικών συστημάτων και θα προγραμματιστούν κάποιες από αυτές.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο εκπαιδευόμενος θα είναι σε θέση να:
Τέλος θα κατέχει εξειδικευμένες δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, οι οποίες απαιτούνται στην έρευνα ή/και στην καινοτομία προκειμένου να αναπτυχθούν νέες γνώσεις και διαδικασίες και να ενσωματωθούν γνώσεις από διαφορετικά πεδία. | ||
Γενικές Ικανότητες: Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο εκπαιδευόμενος σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα/ενότητα?
. | ||
Η θεματική ενότητα αποσκοπεί να παράσχει στους εκπαδευόμενους ικανότητες σχετικές με το σχεδιασμό και διαχείριση ρομποτικών συστημάτων, με τη λήψη αποφάσεων, την αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών, την παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών, με την ομαδική εργασία και την προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης. Γνώμονας των παραπάνω είναι η διαρκής ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών και της ρομποτικής στην καθημερινότητα.
| ||
Περιεχόμενο Μαθήματος/ενότητας | ||
| ||
Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι – Αξιολόγηση | ||
Η διδασκαλία της συγκεκριμένης ενότητας στηρίζεται στις αρχές και τις διαδικασίες της μικτής μορφής εκπαίδευσης, καθώς περιλαμβάνει διαλέξεις που δύνανται να υλοποιηθούν δια ζώσης συναντήσεις ή μέσω πλατφόρμας σύγχρονης τηλεκπαίδευσης και μελέτη με τη μορφή ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, κατά την οποία οι επιμορφούμενοι παρακολουθούν με ευέλικτο τρόπο προσαρμοσμένο στις προσωπικές τους ανάγκες και προτεραιότητες, να μελετήσουν το υλικό του προγράμματος. Περιλαμβάνει επίσης εργαστηριακές ασκήσεις και πρακτική εξάσκηση που είναι προαιρετικά. Στο τέλος της διδακτικής ενότητας οι εκπαιδευόμενοι οφείλουν να υλοποιήσουν τις ασκήσεις αξιολόγησης που αντιστοιχούν στη συγκεκριμένη ενότητα και να τις υποβάλλουν ηλεκτρονικά στην αντίστοιχη πλατφόρμα. Η βαθμολογία της εργασίας και όλων των υπολοίπων δραστηριοτήτων εντάσσεται σε κλίμακα από 0 – 100%.
| ||
Δραστηριότητα | Ωρες | Φόρτος Εργασίας |
Διαλέξεις (Διαζώσης ή Σύγχρονη τηλεκπαίδευση) | 6 | |
Μελέτη (Ασύγχρονη Τηλεκπ.) | 26 | |
Εκπόνηση - Συγγραφή εργασίας | 10 | |
Πρακτική εξάσκηση (ατομική) | 8 | |
Εργαστηριακές ασκήσεις - Πρακτική εξάσκηση (Προαιρετική παρακολούθηση - Οι ώρες δεν προσμετρώνται) | ||
Σύνολο Μαθήματος | 50 |
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ/ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Περίγραμμα - Ενότητα / μάθημα: Προγραμματισμός
Ωρες: 60
Μαθησιακά Αποτελέσματα: Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος/ενότητας οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι εκπαιδευόμενοι μετά την επιτυχή ολοκλήρωση. | ||
Η συγκεκριμένη ενότητα έχει σκοπό την εκπαίδευση σε θέματα προγραμματισμού με έμφαση στον προγραμματισμό ρομποτικών συστημάτων. Οι εκπαιδευόμενοι θα κληθούν να κάνουν χρήση των δυνατοτήτων που παρέχει ο προγραμματισμός, ιδιαίτερα μέσα από τον προγραμματισμό ρομποτικών συστημάτων. Στο πλαίσιο των μαθημάτων θα γίνει αναφορά στη χρήση διαφόρων πλατφορμών ρομποτικών συστημάτων και θα προγραμματιστούν κάποιες από αυτές.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο εκπαιδευόμενος θα είναι σε θέση να:
Τέλος θα κατέχει εξειδικευμένες δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, οι οποίες απαιτούνται στην έρευνα ή/και στην καινοτομία προκειμένου να αναπτυχθούν νέες γνώσεις και διαδικασίες και να ενσωματωθούν γνώσεις από διαφορετικά πεδία.
| ||
Γενικές Ικανότητες: Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο εκπαιδευόμενος σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα/ενότητα?
. | ||
Η θεματική ενότητα αποσκοπεί να παράσχει στους εκπαδευόμενους ικανότητες σχετικές με τον προγραμματισμό ρομποτικών συστημάτων, με την ανάπτυξη αλγορίθμων, με τη λήψη αποφάσεων, την αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών, την παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών, με την ομαδική εργασία και την προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης. Γνώμονας των παραπάνω είναι η διαρκής ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών και της ρομποτικής στην καθημερινότητα.
| ||
Περιεχόμενο Μαθήματος/ενότητας | ||
| ||
Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι – Αξιολόγηση | ||
Η διδασκαλία της συγκεκριμένης ενότητας στηρίζεται στις αρχές και τις διαδικασίες της μικτής μορφής εκπαίδευσης, καθώς περιλαμβάνει διαλέξεις που δίνανται να υλοποιηθούν δια ζώσης συναντήσεις ή μέσω πλατφόρμας σύγχρονης τηλεκπαίδευσης και μελέτη με τη μορφή ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, κατά την οποία οι επιμορφούμενοι παρακολουθούν με ευέλικτο τρόπο προσαρμοσμένο στις προσωπικές τους ανάγκες και προτεραιότητες, να μελετήσουν το υλικό του προγράμματος. Περιλαμβάνει επίσης εργαστηριακές ασκήσεις και πρακτική εξάσκηση. Περιλαμβάνει επίσης εργαστηριακές ασκήσεις και πρακτική εξάσκηση που είναι προαιρετικά.
Στο τέλος της διδακτικής ενότητας οι εκπαιδευόμενοι οφείλουν να υλοποιήσουν τις ασκήσεις αξιολόγησης που αντιστοιχούν στη συγκεκριμένη ενότητα και να τις υποβάλλουν ηλεκτρονικά στην αντίστοιχη πλατφόρμα. Η βαθμολογία της εργασίας και όλων των υπολοίπων δραστηριοτήτων εντάσσεται σε κλίμακα από 0 – 100%.
| ||
Δραστηριότητα | Ωρες | Φόρτος Εργασίας |
Διαλέξεις (Διαζώσης ή Σύγχρονη τηλεκπαίδευση) | 6 | |
Μελέτη (Ασύγχρονη Τηλεκπ.) | 26 | |
Εκπόνηση - Συγγραφή εργασίας | 12 | |
Πρακτική εξάσκηση (ατομική) | 16 | |
Εργαστηριακές ασκήσεις - Πρακτική εξάσκηση (Προαιρετική παρακολούθηση - Οι ώρες δεν προσμετρώνται) | ||
Σύνολο Μαθήματος | 60 |
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ/ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Περίγραμμα - Ενότητα / μάθημα: 3D printing
Ωρες: 60
Μαθησιακά Αποτελέσματα: Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος/ενότητας οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι εκπαιδευόμενοι μετά την επιτυχή ολοκλήρωση. | ||
Η συγκεκριμένη ενότητα έχει σκοπό την εκπαίδευση σε θέματα 3D εκτυπωτών με έμφαση στη σχεδίαση και παραγωγή τρισδιάστατων αντικειμένων. Οι εκπαιδευόμενοι θα κληθούν να σχεδιάσουν τρισδιάστατα αντικείμενα χρησιμοποιώντας όλες τις βασικές αρχές σχεδίασης, να παραμετροποίησουν τον εκτυπωτή και να παράξουν σε πραγματικές διαστάσεις το σχεδιασμένο αντικείμενο. Στο πλαίσιο των μαθημάτων θα γίνει αναφορά στα διαφορετικά είδη και τις τεχνολογίες των τρισδιάστατων εκτυπωτών που αναπτύσσονται ραγδαία τα τελευταία χρόνια. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο εκπαιδευόμενος θα είναι σε θέση να:
Τέλος θα κατέχει εξειδικευμένες δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, οι οποίες απαιτούνται στην έρευνα ή/και στην καινοτομία προκειμένου να αναπτυχθούν νέες γνώσεις και διαδικασίες και να ενσωματωθούν γνώσεις από διαφορετικά πεδία. | ||
Γενικές Ικανότητες: Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο εκπαιδευόμενος σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα/ενότητα?
. | ||
Η θεματική ενότητα αποσκοπεί να παράσχει στους εκπαιδευόμενους ικανότητες σχετικές με τη χρήση 3D εκτυπωτών, με τη σχεδίαση αντικειμένων, με την παραμετροποίηση των εκτυπωτών, με την κατανόηση λειτουργίας των 3D εκτυπωτών, με τη λήψη αποφάσεων, την αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών, την παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών, με την ομαδική εργασία και την προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης. Γνώμονας των παραπάνω είναι η διαρκής ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών και της ρομποτικής στην καθημερινότητα.
| ||
Περιεχόμενο Μαθήματος/ενότητας | ||
| ||
Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι – Αξιολόγηση | ||
Η διδασκαλία της συγκεκριμένης ενότητας στηρίζεται στις αρχές και τις διαδικασίες της μικτής μορφής εκπαίδευσης, καθώς περιλαμβάνει διαλέξεις που δύνανται να υλοποιηθούν δια ζώσης συναντήσεις ή μέσω πλατφόρμας σύγχρονης τηλεκπαίδευσης και μελέτη με τη μορφή ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, κατά την οποία οι επιμορφούμενοι παρακολουθούν με ευέλικτο τρόπο προσαρμοσμένο στις προσωπικές τους ανάγκες και προτεραιότητες, να μελετήσουν το υλικό του προγράμματος. Περιλαμβάνει επίσης εργαστηριακές ασκήσεις και πρακτική εξάσκηση. Στο τέλος της διδακτικής ενότητας οι εκπαιδευόμενοι οφείλουν να υλοποιήσουν τις ασκήσεις αξιολόγησης που αντιστοιχούν στη συγκεκριμένη ενότητα και να τις υποβάλλουν ηλεκτρονικά στην αντίστοιχη πλατφόρμα. Η βαθμολογία της εργασίας και όλων των υπολοίπων δραστηριοτήτων εντάσσεται σε κλίμακα από 0 – 100%.
| ||
Δραστηριότητα | Ωρες | Φόρτος Εργασίας |
Διαλέξεις (Διαζώσης ή Σύγχρονη τηλεκπαίδευση) | 6 | |
Μελέτη (Ασύγχρονη Τηλεκπ.) | 26 | |
Εκπόνηση - Συγγραφή εργασίας | 12 | |
Πρακτική εξάσκηση (ατομική) | 16 | |
Εργαστηριακές ασκήσεις - Πρακτική εξάσκηση (Προαιρετική παρακολούθηση - Οι ώρες δεν προσμετρώνται) | ||
Σύνολο Μαθήματος | 60 |
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ/ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Περίγραμμα - Ενότητα / μάθημα: STEAM
Ωρες: 60
Μαθησιακά Αποτελέσματα: Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος/ενότητας οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι εκπαιδευόμενοι μετά την επιτυχή ολοκλήρωση. | ||
Ο όρος STEM αποτελεί ακρωνύμιο των λέξεων Science(επιστήμη), Technology(τεχνολογία), Engineering(μηχανική), Mathematics(μαθηματικά) και χρησιμοποιήθηκε για να περιγράψει τη διεπιστημονική εκπαιδευτική προσέγγιση. Η προσθήκη του Α, αρχικό γράμμα της λέξης "Arts" που σημαίνει "Τέχνη", στο αρτικόλεξο STEM (φυσικές επιστήμες, τεχνολογία, μηχανική και μαθηματικά) επιβεβαιώνει κι εμπλουτίζει αυτή τη διεπιστημονική προσέγγιση. Ο Λεονάρντο ντα Βίντσι και ο Μιχαήλ Άγγελος, άλλωστε, δεν ήταν μόνο γλύπτες και ζωγράφοι, αλλά και εφευρέτες, μηχανικοί και επιστήμονες. Γι' αυτούς δεν υπήρχαν σύνορα ανάμεσα στην επιστήμη και την τέχνη. Τα πλεονεκτήματα της εκπαίδευσης STEAM φαίνεται να είναι πολλαπλά. Οι έρευνες δείχνουν ότι βελτιώνονται οι δεξιότητες σκέψης, επίλυσης προβλημάτων και συγκράτησης της γνώσης, οι επιδόσεις στα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες και παρακινούνται οι μαθητές να ακολουθήσουν σταδιοδρομία που σχετίζεται με τους τομείς STEΑM (Stohlmann et al.,2012). Επιπλέον, μεταφέρουν με ευκολία προηγούμενες γνώσεις που απέκτησαν αντιμετωπίζοντας δημιουργικά νέα προβλήματα, ενώ η επιτυχής ενσωμάτωσή της διεγείρει τη δημιουργικότητα, την περιέργεια και την ομαδική εργασία (Roberts,2012). Οι μαθητές ενθαρρύνονται να είναι συστηματικοί και να πειραματίζονται, να επιδεικνύουν φαντασία και να αποκαθιστούν νέες σχέσεις μεταξύ των ιδεών. Μπορούν να παίξουν με τις έννοιες της αισθητικής και της αισθητηριακής και συναισθηματικής ενασχόλησης, στο πλαίσιο του κριτικού στοχασμού, της λογικής διερεύνησης ή της δημιουργικής παραγωγής για τον κόσμο που τους περιβάλλει. Οι έρευνες δείχνουν ότι μια τέτοια προσέγγιση μπορεί να διεγείρει το ενδιαφέρον για τα αντικείμενα STEM (ιδιαίτερα στα κορίτσια), ενώ παράλληλα προσφέρει μια ευκαιρία δημιουργικής επίλυσης υπαρκτών προβλημάτων του κόσμου μας. Οι μαθητές μπορούν να αναπτύξουν μια ιδέα, να δημιουργήσουν ένα αρχέτυπο, να το δοκιμάσουν, να το επανεξετάσουν και να το οριστικοποιήσουν. Με την επιτυχή ολοκλήρωση της ενότητας ο εκπαιδευόμενος θα είναι σε θέση να προσδιορίζει και να εφαρμόζει την παιδαγωγική σε όλες τις πτυχές των STEAM και να αναπτύσσει κατάλληλα εκπαιδευτικά σενάρια συνδυάζοντας την παιδαγωγική, εκπαιδευτική και τεχνική κατάρτιση, να χρησιμοποιεί αποτελεσματικά το ανοιχτό λογισμικό και το ανοιχτό υλικό και να εφαρμόζει τα στάδια εκπαιδευτικής εφαρμογής STEΑM σε μια μαθησιακή και διδακτική ακολουθία. Τέλος θα είναι σε θέση να κινητοποιεί τους μαθητές σε ομαδικές ερευνητικές πράξεις, να προσαρμόζει τις αρχές STEΑM σε διαφορετικά επίπεδα τις εκπαιδευτικής διαδικασίας, να επικοινωνεί μεταξύ τους σύμφωνα με τα επιστημονικά πρότυπα.
| ||
Γενικές Ικανότητες: Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο εκπαιδευόμενος σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα/ενότητα?
. | ||
Η θεματική ενότητα αποσκοπεί στην κατάρτιση των ενδιαφερομένων στη σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων STEΑM σύμφωνα με σύγχρονα επιστημολογικά πρότυπα και όχι μόνο ως δραστηριότητες εκπαιδευτικής ρομποτικής- για το Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο με χρήση τον πλέον διαδεδομένα εκπαιδευτικών πλατφόρμων ARDUINO, LABVIEW , AppInventor, Tracker, εκπαιδευτικών παιχνιδιών με ανοιχτό υλικό και ανοιχτό λογισμικό. Επίσης να παράσχει στους εκπαδευόμενους ικανότητες σχετικές με τη λήψη αποφάσεων, την αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών, την παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών, με την ομαδική εργασία και την προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης. Γνώμονας των παραπάνω είναι η διαρκής ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών και της ρομποτικής στην καθημερινότητα.
| ||
Περιεχόμενο Μαθήματος/ενότητας | ||
| ||
Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι – Αξιολόγηση | ||
Η διδασκαλία της συγκεκριμένης ενότητας στηρίζεται στις αρχές και τις διαδικασίες της μικτής μορφής εκπαίδευσης, καθώς περιλαμβάνει διαλέξεις που δύνανται να υλοποιηθούν δια ζώσης συναντήσεις ή μέσω πλατφόρμας σύγχρονης τηλεκπαίδευσης και μελέτη με τη μορφή ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, κατά την οποία οι επιμορφούμενοι παρακολουθούν με ευέλικτο τρόπο προσαρμοσμένο στις προσωπικές τους ανάγκες και προτεραιότητες, να μελετήσουν το υλικό του προγράμματος. Περιλαμβάνει επίσης εργαστηριακές ασκήσεις και πρακτική εξάσκηση. Στο τέλος της διδακτικής ενότητας οι εκπαιδευόμενοι οφείλουν να υλοποιήσουν τις ασκήσεις αξιολόγησης που αντιστοιχούν στη συγκεκριμένη ενότητα και να τις υποβάλλουν ηλεκτρονικά στην αντίστοιχη πλατφόρμα. Η βαθμολογία της εργασίας και όλων των υπολοίπων δραστηριοτήτων εντάσσεται σε κλίμακα από 0 – 100%.
| ||
Δραστηριότητα | Ωρες | Φόρτος Εργασίας |
Διαλέξεις (Διαζώσης ή Σύγχρονη τηλεκπαίδευση) | 6 | |
Μελέτη (Ασύγχρονη Τηλεκπ.) | 26 | |
Εκπόνηση - Συγγραφή εργασίας | 12 | |
Πρακτική εξάσκηση (ατομική) | 16 | |
Εργαστηριακές ασκήσεις - Πρακτική εξάσκηση (Προαιρετική παρακολούθηση - Οι ώρες δεν προσμετρώνται) | ||
Σύνολο Μαθήματος | 60 |
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ/ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Περίγραμμα - Ενότητα / μάθημα: Arduino
Ωρες: 60
Μαθησιακά Αποτελέσματα: Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος/ενότητας οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι εκπαιδευόμενοι μετά την επιτυχή ολοκλήρωση. | ||
Η συγκεκριμένη ενότητα έχει σκοπό την εκπαίδευση σε θέματα προγραμματισμού μικροϋπολογιστών με έμφαση στον προγραμματισμό arduino. Οι εκπαιδευόμενοι θα κληθούν να κάνουν χρήση των δυνατοτήτων που παρέχει ο προγραμματισμός μικροϋπολογιστών, ιδιαίτερα μέσα από τον προγραμματισμό ρομποτικών συστημάτων. Στο πλαίσιο των μαθημάτων θα γίνει αναφορά στην χρήση διαφόρων πλατφορμών ρομποτικών συστημάτων και θα προγραμματιστούν κάποιες από αυτές.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο εκπαιδευόμενος θα είναι σε θέση να:
Τέλος θα κατέχει εξειδικευμένες δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, οι οποίες απαιτούνται στην έρευνα ή/και στην καινοτομία προκειμένου να αναπτυχθούν νέες γνώσεις και διαδικασίες και να ενσωματωθούν γνώσεις από διαφορετικά πεδία.
| ||
Γενικές Ικανότητες: Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο εκπαιδευόμενος σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα/ενότητα?
. | ||
Η θεματική ενότητα αποσκοπεί να παράσχει στους εκπαδευόμενους ικανότητες σχετικές με το προγραμματισμό μικροϋπολογιστών, με την ανάπτυξη αλγορίθμων, με τη λήψη αποφάσεων, την αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών, την παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών, με την ομαδική εργασία και την προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης. Γνώμονας των παραπάνω είναι η διαρκής ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών και της ρομποτικής στην καθημερινότητα.
| ||
Περιεχόμενο Μαθήματος/ενότητας | ||
| ||
Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι – Αξιολόγηση | ||
Η διδασκαλία της συγκεκριμένης ενότητας στηρίζεται στις αρχές και τις διαδικασίες της μικτής μορφής εκπαίδευσης, καθώς περιλαμβάνει διαλέξεις που δίνανται να υλοποιηθούν δια ζώσης συναντήσεις ή μέσω πλατφόρμας σύγχρονης τηλεκπαίδευσης και μελέτη με τη μορφή ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, κατά την οποία οι επιμορφούμενοι παρακολουθούν με ευέλικτο τρόπο προσαρμοσμένο στις προσωπικές τους ανάγκες και προτεραιότητες, να μελετήσουν το υλικό του προγράμματος. Περιλαμβάνει επίσης εργαστηριακές ασκήσεις και πρακτική εξάσκηση. Στο τέλος της διδακτικής ενότητας οι εκπαιδευόμενοι οφείλουν να υλοποιήσουν τις ασκήσεις αξιολόγησης που αντιστοιχούν στη συγκεκριμένη ενότητα και να τις υποβάλλουν ηλεκτρονικά στην αντίστοιχη πλατφόρμα. Η βαθμολογία της εργασίας και όλων των υπολοίπων δραστηριοτήτων εντάσσεται σε κλίμακα από 0 – 100%.
| ||
Δραστηριότητα | Ωρες | Φόρτος Εργασίας |
Διαλέξεις (Διαζώσης ή Σύγχρονη τηλεκπαίδευση) | 6 | |
Μελέτη (Ασύγχρονη Τηλεκπ.) | 22 | |
Εκπόνηση - Συγγραφή εργασίας | 12 | |
Πρακτική εξάσκηση (ατομική | 20 | |
Εργαστηριακές ασκήσεις - Πρακτική εξάσκηση (Προαιρετική παρακολούθηση - Οι ώρες δεν προσμετρώνται) | ||
Σύνολο Μαθήματος | 60 |
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ/ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Περίγραμμα - Ενότητα / μάθημα: Διδακτική
Ωρες: 50
Μαθησιακά Αποτελέσματα: Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος/ενότητας οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι εκπαιδευόμενοι μετά την επιτυχή ολοκλήρωση. | ||
Σκοπός του προγράμματος αυτού είναι να κατανοήσουν οι φοιτητές βασικές έννοιες της Διδακτικής, να γνωρίσουν και να μελετήσουν σχετικές θεωρίες και να είναι σε θέση να προσαρμόσουν με επιτυχία τις θεωρίες αυτές σε διάφορες διδακτικές περιστάσεις. Με τον τρόπο αυτό θα συνδυάσουν θεωρία και πράξη δομώντας μια ποιοτική και αποτελεσματική διδασκαλία. Μελετώντας τη Διδακτική θα είναι σε θέση να:
| ||
Γενικές Ικανότητες: Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο εκπαιδευόμενος σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα/ενότητα?
. | ||
Η θεματική ενότητα αποσκοπεί να παράσχει στους εκπαδευόμενους ικανότητες σχετικές με τη διδακτική των νέων τεχνολογιών, της ρομποτικής και των STEAM, με τη λήψη αποφάσεων, την αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών, την παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών, με την ομαδική εργασία και την προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης. Γνώμονας των παραπάνω είναι η διαρκής ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών και της ρομποτικής στην καθημερινότητα.
| ||
Περιεχόμενο Μαθήματος/ενότητας | ||
| ||
Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι – Αξιολόγηση | ||
Η διδασκαλία της συγκεκριμένης ενότητας στηρίζεται στις αρχές και τις διαδικασίες της μικτής μορφής εκπαίδευσης, καθώς περιλαμβάνει διαλέξεις που δίνανται να υλοποιηθούν δια ζώσης συναντήσεις ή μέσω πλατφόρμας σύγχρονης τηλεκπαίδευσης και μελέτη με τη μορφή ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, κατά την οποία οι επιμορφούμενοι παρακολουθούν με ευέλικτο τρόπο προσαρμοσμένο στις προσωπικές τους ανάγκες και προτεραιότητες, να μελετήσουν το υλικό του προγράμματος. Στο τέλος της διδακτικής ενότητας οι εκπαιδευόμενοι οφείλουν να υλοποιήσουν τις ασκήσεις αξιολόγησης που αντιστοιχούν στη συγκεκριμένη ενότητα και να τις υποβάλλουν ηλεκτρονικά στην αντίστοιχη πλατφόρμα. Η βαθμολογία της εργασίας και όλων των υπολοίπων δραστηριοτήτων εντάσσεται σε κλίμακα από 0 – 100%.
| ||
Δραστηριότητα | Ωρες | Φόρτος Εργασίας |
Διαλέξεις (Διαζώσης ή Σύγχρονη τηλεκπαίδευση) | 6 | |
Μελέτη (Ασύγχρονη Τηλεκπ.) | 26 | |
Εκπόνηση - Συγγραφή εργασίας | 6 | |
Πρακτική εξάσκηση (ατομική) | 12 | |
Εργαστηριακές ασκήσεις - Πρακτική εξάσκηση (Προαιρετική παρακολούθηση - Οι ώρες δεν προσμετρώνται) | ||
Σύνολο Μαθήματος | 50 |
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ/ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Περίγραμμα - Ενότητα / μάθημα: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών Σεναρίων
Ωρες: 30
Μαθησιακά Αποτελέσματα: Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος/ενότητας οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι εκπαιδευόμενοι μετά την επιτυχή ολοκλήρωση. | ||
Η συγκεκριμένη ενότητα έχει σκοπό την εκπαίδευση σε θέματα που πραγματεύονται την ανάλυση, σχεδίαση και υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Οι εκπαιδευόμενοι θα κληθούν να κάνουν χρήση των βασικών αρχών σχεδίασης εκπαιδευτικών προγραμμάτων, χρησιμοποιώντας σύγχρονες τεχνικές και μέσα υλοποίησης. Στο πλαίσιο των μαθημάτων θα γίνει αναφορά στην χρήση των υβριδικών μεθόδων εκπαίδευσης συνδυάζοντας τη διαζώσης εκπαίδευση με την τηλεκπαίδευση.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο εκπαιδευόμενος θα είναι σε θέση να:
Τέλος θα κατέχει εξειδικευμένες δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, οι οποίες απαιτούνται στην έρευνα ή/και στην καινοτομία προκειμένου να αναπτυχθούν νέες γνώσεις και διαδικασίες και να ενσωματωθούν γνώσεις από διαφορετικά πεδία. | ||
Γενικές Ικανότητες: Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο εκπαιδευόμενος σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα/ενότητα?
. | ||
Η θεματική ενότητα αποσκοπεί να παράσχει στους εκπαδευόμενους ικανότητες σχετικές με το σχεδιασμό και ανάπτυξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων ρομποτικής, STEAM και νέων τεχνολογιών, με τη λήψη αποφάσεων, την αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών, την παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών, με την ομαδική εργασία και την προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης. Γνώμονας των παραπάνω είναι η διαρκής ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών και της ρομποτικής στην καθημερινότητα. | ||
Περιεχόμενο Μαθήματος/ενότητας | ||
| ||
Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι – Αξιολόγηση | ||
Η διδασκαλία της συγκεκριμένης ενότητας στηρίζεται στις αρχές και τις διαδικασίες της μικτής μορφής εκπαίδευσης, καθώς περιλαμβάνει διαλέξεις που δίνανται να υλοποιηθούν δια ζώσης συναντήσεις ή μέσω πλατφόρμας σύγχρονης τηλεκπαίδευσης και μελέτη με τη μορφή ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, κατά την οποία οι επιμορφούμενοι παρακολουθούν με ευέλικτο τρόπο προσαρμοσμένο στις προσωπικές τους ανάγκες και προτεραιότητες, να μελετήσουν το υλικό του προγράμματος. Περιλαμβάνει επίσης εργαστηριακές ασκήσεις και πρακτική εξάσκηση. Στο τέλος της διδακτικής ενότητας οι εκπαιδευόμενοι οφείλουν να υλοποιήσουν τις ασκήσεις αξιολόγησης που αντιστοιχούν στη συγκεκριμένη ενότητα και να τις υποβάλλουν ηλεκτρονικά στην αντίστοιχη πλατφόρμα. Η βαθμολογία της εργασίας και όλων των υπολοίπων δραστηριοτήτων εντάσσεται σε κλίμακα από 0 – 100%.
| ||
Δραστηριότητα | Ωρες | |
Διαλέξεις (Διαζώσης ή Σύγχρονη τηλεκπαίδευση) | 6 | |
Μελέτη (Ασύγχρονη Τηλεκπ.) | 12 | |
Εκπόνηση - Συγγραφή εργασίας | 6 | |
Πρακτική εξάσκηση (ατομική) | 6 | |
Εργαστηριακές ασκήσεις - Πρακτική εξάσκηση (Προαιρετική παρακολούθηση - Οι ώρες δεν προσμετρώνται) | ||
Σύνολο Μαθήματος | 30 | |
|
Χρονοδιάγραμμα Μελέτης
Χρονοδιάγραμμα Μελέτης | |||
Ενότητα | Περιγραφή | Από | Εώς |
1 | Νέες Τεχνολογίες και Ρομποτική | 01-02-24 | 28-02-24 |
2 | Εκπαιδευτική Ρομποτική | 29-02-24 | 03-04-24 |
3 | Προγραμματισμός | 04-04-24 | 08-05-24 |
4 | 3D printing | 09-05-24 | 12-06-24 |
5 | STEAM | 13-06-24 | 24-07-24 |
6 | Arduino | 25-07-24 | 11-09-24 |
7 | Διδακτική | 12-09-24 | 02-10-24 |
8 | Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών Σεναρίων | 03-10-24 | 31-10-24 |
Χρονοδιάγραμμα σύγχρονης τηλεκπαίδευσης
Μαθήματα σύγχρονης τηλεκπαίδευσης | ||
Ημερομηνία | Ενότητα | Ωρα |
01-02-24 | Νέες Τεχνολογίες και Ρομποτική | 19.00-22.00 |
29-02-24 | Εκπαιδευτική Ρομποτική | 19.00-22.00 |
14-03-24 | Εκπαιδευτική Ρομποτική | 19.00-22.00 |
04-04-24 | Προγραμματισμός | 19.00-22.00 |
25-04-24 | Προγραμματισμός | 19.00-22.00 |
16-05-24 | 3D printing | 19.00-22.00 |
06-06-24 | 3D printing | 19.00-22.00 |
20-06-24 | STEAM | 19.00-22.00 |
11-07-24 | STEAM | 19.00-22.00 |
25-07-24 | Arduino | 19.00-22.00 |
29-08-24 | Arduino | 19.00-22.00 |
13-09-24 | Διδακτική | 19.00-22.00 |
27-09-24 | Διδακτική | 19.00-22.00 |
10-10-24 | Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών | 19.00-22.00 |
24-10-24 | Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών | 19.00-22.00 |