Calendar icon
Διάστημα αιτήσεων:
29/04/2025 00:00:00 - 20/10/2025 23:59:59
Αιτήσεις διαθέσιμες
Alarm icon
Διάρκεια: 21 ώρες, 1 μήνες
Time icon
Έναρξη προγράμματος: 2025-11-04
Currency icon
Δίδακτρα: 199€
Desctop icon
Τρόπος διεξαγωγής προγράμματος:
Σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Currency icon
Τύπος χορηγούμενου πιστοποιητικού:
Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης
Programme banner

Σύντομη περιγραφή:

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε : 

  • αποφοίτους ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ  τουριστικής κατεύθυνσης
  • αποφοίτους Λυκείου με αποδεδειγμένη εργασιακή εμπειρία σε Τμήμα Υποδοχής ξενοδοχείου τουλάχιστον τριών (3) μηνών

που θέλουν να απασχοληθούν σε διοικητική θέση στον ξενοδοχειακό κλάδο

Πιστωτικές μονάδες: 1

Λεπτομέρειες διδάκτρων:

  • Για αιτήσεις που ανήκουν σε κάποια από τις παρακάτω κατηγορίες ισχύει έκπτωση 20%
  1. Απόφοιτοι και φοιτητές Πανεπιστημιακού Κέντρου Διεθνών Προγραμμάτων Σπουδών και Τμήματος Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού, ΔΙΠΑΕ
  2. Άνεργοι
  3. Πολύτεκνοι
  4. Άτομα με ειδικές ανάγκες
  5. Υπάλληλοι ΑΕΙ ή Ερευνητικών Κέντρων
  6. Ομαδική συμμετοχή τεσσάρων ατόμων και άνω
  7. Γονείς μονογονεϊκών οικογενειών με ετήσιο εισόδημα κάτω από 15.000 ευρώ
  8. Γονείς που έχουν τέκνα με ειδικές ανάγκες

 

  • 30% έκπτωση για early bird εγγραφή μέχρι τις 30/9/2025  (χωρίς δικαίωμα άλλης ταυτόχρονης έκπτωσης).

Η εγγραφή κατοχυρώνεται με καταβολή μέρους των διδάκτρων ύψους 50 ευρώ.

Για τη χορήγηση του πιστοποιητικού είναι απαραίτητη η αποπληρωμή του συνόλου των διδάκτρων.

Τρόπος αξιολόγησης των εκπαιδευομένων:
Τελική γραπτή εξέταση λήξη του προγράμματος

Επιστημονικός υπεύθυνος:
ΚΟΡΙΝΑ ΚΑΤΣΑΛΙΑΚΗ (γνωστικό αντικείμενο: Διαχείριση λειτουργιών στις υπηρεσίες)

Ακαδημαϊκός υπεύθυνος:
ΚΟΡΙΝΑ ΚΑΤΣΑΛΙΑΚΗ

Βασικό θεματικό πεδίο:
Επιστήμες Οικονομίας και Διοίκησης

Υποκατηγορίες θεματικών πεδίων:
Ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού
Επαγγελματική Τεχνική Εκπαίδευση
Καινοτόμες Πρακτικές/ Καινοτομία
Οργάνωση και Διοίκηση οργανισμών/Marketing

Απαιτούμενα τυπικά προσόντα και όροι συμμετοχής

1) Καλή γνώση αγγλικών (τουλάχιστον Β2)

2) Απολυτήριο Λυκείου και αποδεδειγμένη εργασιακή εμπειρία σε Τμήμα Υποδοχής ξενοδοχείου τουλάχιστον τριών (3) μηνών

ή Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ  τουριστικής κατεύθυνσης

 

Σκοπός του προγράμματος

Το πρόγραμμα έχει ως στόχο την εκμάθηση και αξιοποίηση των δυνατοτήτων που παρέχει το κορυφαίο σύστημα  διαχείρισης Ξενοδοχειακών Μονάδων και Αλυσίδων PROTEL PMS. Οι εκπαιδευόμενοι θα λάβουν hands-on experience και τα απαραίτητα εργαλεία και δεξιότητες  για να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του σύγχρονου μηχανογραφημένου ξενοδοχειακού περιβάλλοντος μεγιστοποιώντας την απόδοση της επιχείρησης ή της εργασίας τους. Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης συνδέονται απομακρυσμένα με το λογισμικό και διενεργούν σύγχρονα και ασύγχρονα την εισαγωγή στοιχείων και εγγραφών και παρακολουθούν τις αναφορές που παράγει ένα τέτοιο σύνθετο σύστημα.

Εκπαιδευτικοί στόχοι

Με το πέρας του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα μπορούν να εργάζονται με άνεση στο Τμήμα Υποδοχής μιας ξενοδοχειακής μονάδας και να διενεργούν διαμόρφωση του συστήματος, reporting, αναλυτική πρόβλεψη διαθεσιμότητας, αναφορά κατάστασης δωματίων,  δημιουργία προφίλ πελατών, γκρουπ, εταιρειών, τουριστικών γραφείων,  δημιουργία κράτησης  μεμονωμένων πελατών και group, τροποποίηση κρατήσεων, λειτουργία Navigator, check in, check out, τιμολόγηση, δημιουργία τιμοκαταλόγων, add Room Features, Διαχείριση συμβολαίων, Housekeeping, Maintenance, Sales, Banquet, κ.α.

 

Στοιχεία επικοινωνίας

Μελίνα Ραμπίδου Course Office  T +30-2310-807501/+30-6906271541, protel.kedivim@ihu.gr 

 

Διδάσκοντες

Προτεινόμενοι εκπαιδευτές του PROTEL PMS software από την εταιρεία HiT Hospitality Integrated Technologies A.E. (αποκλειστικός αντιπρόσωπος του PROTEL PMS software στην Ελλάδα).

Κορίνα Κατσαλιάκη (ΔΕΠ ΔΙΠΑΕ) - Εισαγωγή στο πρόγραμμα κατάρτισης (1 ώρα) και Εξετάσεις (2 ώρες). Σύνολο (3 ώρες)

Μελπομένη Ραμπίδου (ΔΠ ΔΙΠΑΕ)  - Βασικές λειτουργίες PMS (6 ώρες)

Χρυσή Ταμπουρίδου Διαδικασίες Front Office (6 ώρες)

Πέτρος Ραγκούσης  Applications  (6 ώρες)

 

 

Διδακτικές ενότητες και διάρκεια αυτών

Η παρακολούθηση στο πρόγραμμα κατάρτισης πραγματοποιείται μέσω zoom, καθημερινές απογεύματα (ενδεικτικές ώρες 18.00-21.30). Προυπόθεση είναι η σύνδεση μέσω υπολογιστή/laptop για να είναι δυνατή η χρήση του software (η πρόσβαση από κινητό ή tablet δε συνίσταται).

Θεματικές ενότητες:

Εισαγωγή στο πρόγραμμα κατάρτισης

Βασικές λειτουργίες PMS

Διαδικασίες Front Office

ApplicationsSystem Data

Εξετάσεις (ασκήσεις με αναφορά στο σύστημα Protel PMS) 

Ενδεικτικό πρόγραμμα μαθημάτων

Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή

Νοέμβριος (μαθήματα: 4, 6, 7, 11, 13, 14 και εξετάσεις: 18 Νοεμβρίου)

(ώρες διδασκαλίας 18.00-20.30/21.30)

Αναλυτική παρουσίαση διδακτικών ενοτήτων

Εισαγωγή στο πρόγραμμα κατάρτισης

 

Βασικές λειτουργίες PMS

  • Είσοδος-έξοδος από την εφαρμογή FO/ επεξήγηση key words και εικονιδίων
  • Room Plan και Room Type Plan (Ανάλυση όλων των πληροφοριών και λειτουργιών που παρέχονται από τις δύο βασικές οθόνες του συστήματος)
  • Δημιουργία προφίλ πελάτη  (μεμονωμένου, group, εταιρείας, τουριστικού γραφείου)
  • Καταχώρηση κράτησης (μεμονωμένου, group, εταιρείας, τουριστικού γραφείου) από το Reservation Menu, από το Room Plan και από το Room Type Plan
  • Διαχείριση κατάστασης δωματίων  (Block/unblock rooms, χαρακτηρισμός κατάστασης δωματίων, room allocation, housekeeping report)
  • Λειτουργία Navigator  
  • Check in – check out 

 

Διαδικασίες Front Office

  • Διαδικασίες Front Office
    • Billing
    • Δημιουργία συμβολαίων πρακτορείων

 

ApplicationsSystem Data

  • Applications :
    • Housekeeping
    • Maintenance
    • Fast Check in 

 Reporting

 

Εξετάσεις

Συνεργαζόμενοι φορείς

  • HiT Hospitality Integrated Technologies A.E.